طیبی: امیدوارم حق&zwnjمان مقابل استقلال خورده نشده باشد، می&zwnjتوانستیم با 2 یا 3 گل اختلاف پیروز شویم

به گزارش مجله سرگرمی، محمد طیبی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که اگر توپ های آنها تبدیل به گل شده بود، با 2 یا 3 گل اختلاف استقلال را شکست می دادند.

طیبی: امیدوارم حق&zwnjمان مقابل استقلال خورده نشده باشد، می&zwnjتوانستیم با 2 یا 3 گل اختلاف پیروز شویم

به گزارش خبرنگاران، محمد طیبی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه پیروز شد گل تساوی بخش تیمش را مقابل استقلال بزند و این گل هم با زانو زده شد که عجیب بود، گفت: در آن لحظه توپ در شرایطی بود که اگر می خواستم با منطقه درست پا ضربه بزنم، توپ سرعت می گرفت و بیرون می رفت. در کوتاه ترین زمان بهترین تصمیم را گرفتم و با زانو زدم.

وی در خصوص شرایط بازی گفت: بازی خوبی بود و واقعاً برای سه امتیاز به تهران آمده بودیم. استقلال تیمی بزرگ و قابل احترام است، اما ما در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده بودیم و می توانستیم با دو یا سه اختلاف گل پیروز شده باشیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت درباره عملکرد داوری خاطرنشان کرد: داوری خوب بود، به جز صحنه ای که طالب ریکانی گل زد و کارشناسان باید نظر بدهند و امیدوارم حق مان مقابل استقلال خورده نشده باشد.

طیبی در واکنش به این مسئله که تبدیل به گربه سیاه استقلال شده است، گفت: من فقط دو بار به استقلال گل زدم که یک گل هم مربوط به زمانی است که در استقلال خوزستان بودم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123162

به "طیبی: امیدوارم حق&zwnjمان مقابل استقلال خورده نشده باشد، می&zwnjتوانستیم با 2 یا 3 گل اختلاف پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طیبی: امیدوارم حق&zwnjمان مقابل استقلال خورده نشده باشد، می&zwnjتوانستیم با 2 یا 3 گل اختلاف پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید