طراوت خاکسار اولین نماینده ایران در مبارزه پایانی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، شانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا صبح امروز با حضور 330 کاراته کا از 31 کشور به میزبانی ازبکستان در تاشکند شروع شد. در همین صبح روز نخست کاراته کای وزن 55- کیلوگرم کشورمان با کسب چهار پیروزی متوالی به دیدار نهایی صعود کرد.

طراوت خاکسار اولین نماینده ایران در مبارزه پایانی

طراوت خاکسار با رجحان 8 بر صفر مقابل دپیکا دیمان از هند، 3 بر 2 مقابل مائه اسو از فیلیپین، 8 بر صفر در پیکار با آن و آریکاری از نپال و 6 بر 5 برابر کوک آگونگ از اندونزی به دیدار نهایی صعود کرد. وی بریا کسب مدال طلا باید با سوینچ راخیموآ از ازبکستان پیکار کند.

در وزن 50- کیلوگرم سارا بهمنیار کار خود را با رجحان مقابل تی هونگ دین از ویتنام شروع کرد و سپس 3 بر 2 نتیجه را به میهو میاهارا از ژاپن واگذار کرد. با صعود این ژاپنی به دیدار نهایی، بهمنیار برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد کار خود را دنبال خواهد نمود.

رضا روشن در وزن 55- کیلوگرم بعد از رجحان یک بر صفر مقابل گاتام سائود از هند، با همین نتیجه برابر آکتائوف از ازبکستان بازنده تاتامی را ترک کرد. با راهیابی این حریف به مبارزه پایانی، روشن این شانس را دارد تا برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.

همچنین در مبارزات بخش کاتای انفرادی فاطمه صادقی با امتیاز 24.6 و ابوالفضل شهرجردی با امتیاز 24.46 به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در کاتای تیمی، تیم بانوان ایران با ترکیب الناز تقی پور، شادی جعفری زاده و نجمه قاضی زاده با 24.34 امتیاز و تیم مردان با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، میلاد فرازمهر و علی زند با 24.6 امتیاز راهی مرحله بعد شدند.

این مسابقات هم اکنون در حال برگزاری است.

tafreh.ir: طفره: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای طفره

fixfun.ir: مجله تفریحی: وبلاگ شاد و سرگرم کننده

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 32876

به "طراوت خاکسار اولین نماینده ایران در مبارزه پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراوت خاکسار اولین نماینده ایران در مبارزه پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید