ضرب الاجل استقلال به استراماچونی برای پاسخ نهایی

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه استقلال برای آندره آ استراماچونی ضرب الاجل معین کرد تا پاسخ نهایی به پیشنهاد این باشگاه را بدهد.

ضرب الاجل استقلال به استراماچونی برای پاسخ نهایی

به گزارش خبرنگاران، نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت شب گذشته (سه شنبه) بود که مدعی شد آندره آ استراماچونی، سرمربی پیشین اینتر قراردادی سه ساله با باشگاه استقلال تهران امضا خواهد نمود و راهنمایی این تیم ایرانی را تا سال 2022 برعهده خواهد داشت. این سرمربی ایتالیایی سابقه راهنمایی تیم هایی همچون اسپارتا پراگ جمهوری چک، پاناتینایکوس یونان و اودینزه را هم در کارنامه اش دارد.

اکنون سایت ایتالیایی passioneinter.com خبر می دهد با وجود اینکه از آندره ا استراماچونی به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم های فیورنتینا و جنوا یاد شده است، به نظر می رسد او به نیمکت سرمربیگری تیم فوتبال استقلال نزدیک است و دستمزد این سرمربی ایتالیایی در این تیم ایرانی بیش از 2 میلیون یورو در سال خواهد بود.

طبق این گزارش استراماچونی نه تنها به خاطر پیشنهاد اقتصادی خوب برای قبول راهنمایی استقلال ترغیب شده است، بلکه شانس حضور با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را خواهد داشت، در کنارش می تواند به کشوری سفر کند که فرهنگ متفاوتی نسبت به اروپا دارد و طرفداران پرشمار و تاریخ باشگاه استقلال در او انگیزه لازم برای قبول این پیشنهاد را ایجاد نموده است.

passioneinter.com همچنین اطلاع داد باشگاه استقلال برای استراماچونی ضرب الاجلی مشخص نموده تا پاسخ نهایی در مورد پیشنهاد مطرح شده را بدهد و این ضرب الاجل تا خاتمه فردا (پنجشنبه) است.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26370

به "ضرب الاجل استقلال به استراماچونی برای پاسخ نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاجل استقلال به استراماچونی برای پاسخ نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید