شیوه نامه نقل و انتقال برون مرزی فدراسیون هندبال منتشر شد

به گزارش مجله سرگرمی، شیوه نامه جدید نقل وانتقال بین المللی (برون مرزی) فدراسیون هندبال منتشر شد.

شیوه نامه نقل و انتقال برون مرزی فدراسیون هندبال منتشر شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاراناز روابط عمومی فدراسیون هندبال، بازیکنان و تمام کارشناسان و مدیران عامل محترم باشگاه ها و... می توانند برای دریافت شیوه نامه جدید نقل و انتقال برون مرزی فدراسیون هندبال به سایت فدراسیون مراجعه کنند.

ماده 1 : بر اساس بررسی های اجرا شده در خصوص شرایط و کیفیت لیگ های کشورهای مختلف دنیا که در رشته ورزشی هندبال صاحب سبک هستند و دارای لیگ های پویا و معتبری هستند و همچنین تحقیقات و بررسی های به عمل آمده توسط صاحب نظران و کارشناسان فنی رشته ورزشی هندبال در سطح کشور، بازیکنان مجازند در صورت درخواست و پیشنهاد لازم از کشورهای تعیین شده بر اساس فرمت زیر در رده های سنی بزرگسالان و در سطح A (لیگ برتر- بالاترین سطح) انعقاد قرارداد کنند.

آلمان (به صورت آزاد در تمام تیم ها)، فرانسه (به صورت آزاد در تمام تیم ها)، اسپانیا (4 تیم اول لیگ برتر)، پرتغال (4 تیم اول لیگ برتر)، مقدونیه (4 تیم اول لیگ برتر)، لهستان (4 تیم اول لیگ برتر)، کرواسی (4 تیم اول لیگ برتر)، دانمارک (4 تیم اول لیگ برتر)، مجارستان (4 تیم اول لیگ برتر)، رومانی (4 تیم اول لیگ برتر)، نروژ (قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر)، سوئد (قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر)، سوئیس (قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر)، اسلوونی (قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر)، چک (قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر)

تبصره: قاره آسیا و آفریقا بر اساس جایگاه و شرایط باشگاه و در نهایت با نظر فدراسیون هندبال تصمیم گیری خواهد شد.

ماده 2 : صدور فرم ITC صرفاً جهت تیم متقاضی توسط فدراسیون هندبال صادر می گردد و بازیکن حق انتقال به باشگاه غیر را تحت هیچ شرایطی ندارد.

ماده 3 : صدور فرم ITC بازیکنان به صورت محدود و یک ساله صادر می گردد.

ماده 4 : باشگاه های خارجی که بازیکنان ایرانی را به خدمت می گیرند بایستی در ایام IHF days بازیکنان را در اختیار تیم ملی گذاشته و همچنین در بازی های آسیایی، قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک الزاماً از دو هفته قبل از شروع مسابقات بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار دهند.

ماده 5 :فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در راستای حمایت از بازیکنان ملی پوش و همچنین ایجاد انگیزه در بین این عزیزان، بالاخص رده سنی جوانان و امید حداقل دستمزد قرارداد بازیکنانی که در آخرین سال منتهی به قرارداد عضو تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک بوده اند را مبلغ 1،300،000،000 تعیین نمود.

این شیوه نامه مشتمل بر 5 ماده ویک تبصره تهیه و تنظیم شده و به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران رسیده و از تاریخ تصویب قابلیت اجرایی دارد.

4127

silverseven.ir: سیلور 7 | مجله فناوری های رایانه ای، علوم کامپیوتری

slimfa.ir: اسلیم فا | مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

tafatton.ir: تفطن، گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 98085

به "شیوه نامه نقل و انتقال برون مرزی فدراسیون هندبال منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه نامه نقل و انتقال برون مرزی فدراسیون هندبال منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید