شیخ سلمان هم به تهران می آید؟

به گزارش مجله سرگرمی، مقام های باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال منتظر اعلام برنامه سفر احتمالی شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران در صورت قطعی شدن، هستند.

شیخ سلمان هم به تهران می آید؟

به گزارش خبرنگاران ،با توجه به اسامی که تاکنون اعلام شده اند و جلساتی که با مقام های کنفدراسیون فوتبال آسیا برقرار شد، پیش بینی می گردد بین 250 تا 300 نفر از ای اف سی، یوفا و فیفا برای بازی پایانی لیگ قهرمانان به تهران سفر نمایند و در این مدت جلسات کاری بسیاری در باره برگزاری بازی فینال، ادوار بعدی لیگ قهرمانان و سایر مسایل برگزار خواهد شد.

با توجه به اهمیت موارد یاد شده و لزوم تدارک یک میزبانی شایسته که مورد تاکید خاص کنفدراسیون قرار گرفته است، این موارد از مدت ها قبل در دستور جلسات کاری ستاد برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در باشگاه پرسپولیس و جلسات با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال قرار داشته است.

داتو وینسور جان، دبیر کل ای اف سی نیز در آستانه آن دیدار برای چند روز دفتر کار خود همراه با عوامل و معاونان به تهران منتقل نموده و آن را در هتل محل اقامت خود برپا خواهد نمود. همچنین مقام های باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال منتظر اعلام برنامه سفر احتمالی شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران در صورت قطعی شدن، هستند.

3-185

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5257

به "شیخ سلمان هم به تهران می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ سلمان هم به تهران می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید