شیائومی Redmi K20 Pro سریع ترین گوشی دنیاست!

به گزارش مجله سرگرمی، این روزها، شرکت شیائومی و برند زیرمجموعه آن یعنی ردمی، رقابت داغی با وان پلاس دارند و سایه یکدیگر را با تیر می زنند. حالا و در حالی که شیائومی دارد آماده می گردد تا گوشی Redmi K20 Pro را در بازار کشور هند عرضه کند، خبری درباره بنچمارک این گوشی منتشر شده که این رقابت را جذاب تر می نماید. در حال حاضر وان پلاس 7 پرو که بهترین محصول وان پلاس است، در کشور هند قیمتی معادل 48999 روپیه دارد. گوشی ردمی K20 Pro اما با قیمتی تقریبا نصف این مقدار عرضه می گردد و از نظر مشخصات سخت افزاری، از وان پلاس 7 پرو چیز زیادی کمتر ندارد.

شیائومی Redmi K20 Pro سریع ترین گوشی دنیاست!

بنچمارک این گوشی در اپلیکیشن AnTuTu عدد 388,803 را نشان می دهد که به این ترتیب، بیشترین امتیازی است که در این اپلیکیشن مشهور ثبت شده است. با این امتیاز، شیائومی امروز گوشی Redmi K20 Pro را به عنوان سریع ترین گوشی جهان معرفی کرد.

البته حتما شما هم می دانید که این اعداد و ارقام، نمی توانند بگویند کدام گوشی بهترین است و در نهایت تجربه کاربری خود گوشی است که این موضوع را تعیین می نماید اما هنوز هستند کسانی که به این بنچمارک ها، اهمیت زیادی می دهند. شیائومی مخصوصا در سال های اخیر، امتیاز بنچمارک AnTuTu گوشی های خود را زیادی در بوق و کرنا نموده ولی نکته جالب اینجاست که Redmi K20 Pro توانسته امتیاز بیشتری از Xiaomi Mi 9 بگیرد. شیائومی Mi 9 هم به پردازنده اسنپدراگن 855 مجهز است ولی امتیاز ثبت شده توسط آن، 372,006 هزار است.

استراتژی شیائومی برای عرضه Redmi K20 Pro در هند کاملا تعیین است: این شرکت می خواهد به مشتریان بازار بزرگ هند بگوید که ردمی K20 پرو اگر سریع تر از وان پلاس 7 پرو نباشد، به همان اندازه سریع است و در عوض قیمت بسیار کمتری هم دارد. شما در این زمینه چه فکر می کنید؟ بنچمارک ها برای شما چقدر مهم هستند؟

منبع: Android Central

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28895

به "شیائومی Redmi K20 Pro سریع ترین گوشی دنیاست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی Redmi K20 Pro سریع ترین گوشی دنیاست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید