شکوری پیشنهادهای نجومی پرسپولیسی ها را فاش کرد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: همه عزم خود را جزم نموده ایم که سال جاری حتما جام قهرمانی باشگاه های آسیا را به دست آوریم.

شکوری پیشنهادهای نجومی پرسپولیسی ها را فاش کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ابراهیم شکوری در نشست خبری گفت: باید بحث را از سفر پرسپولیس به گوا هندوستان آغاز کنیم. با توجه به شرایط خاص این کشور برای میزبانی دچار چالش هایی بودیم که طرفداران هم با آن درگیر هستند. در این بیست و یک روز که در این شهر حضور داشتیم با توجه به شرایط آب و هوایی و کرونایی خاص با مسائل زیادی روبرو شدیم که با کوشش بازیکنان، کادرفنی و مدیرین صعودی مقتدرانه با پنج پیروزی داشته باشیم.

وی اضافه نمود: همه عزم خود را جزم نموده ایم که سال جاری حتما جام قهرمانی باشگاه های آسیا را به دست آوریم. این امر از عملکرد پرسپولیس در گروه سخت معین است.

با بازیکنان تیم مدعی قهرمانی برای تمدید قرارداد صحبت نموده ایم

معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این باشگاه برای تمدید قراردادها چه اقداماتی نموده چون شنیده می شود بعضی بازیکنان مثل نوراللهی و کنعانی زادگان و امیری از قطر پیشنهاداتی دارند گفت: در مورد جابجایی، برای اولین بار هم به صورت مکتوب و هم شفافی با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده ارتباط گرفتیم و از آنها خواستیم که به باشگاه مراجعه نمایند.در کنار این موضوعات خودم 21 روز در هند و 4 روز در قرنطینه تهران به صورت شفاهی با بازیکنان صحبت کردم. خواسته مدیریت و کادر فنی حفظ این بازیکنان است و ما منتظر آنها هستیم.باید قبول کنیم آنها در تیمی بازی می نمایند که در فینال آسیا حضور داشتند و مدعی اصلی قهرمانی هستند. اینکه بازیکنان ما پیشنهاد داشته باشند کاملا طبیعی است ولی ما امیدواریم بازیکنان ما با عرق به طرفداران و پیراهن پرسپولیس قراردادشان را تمدید نمایند.

نامه ای به کارگزار ارسال نموده ایم تا شرایط ادامه همکاری را جویا شویم

شکوری درباره احتمال قطع همکاری با شرکت آتیه داده پرداز شرح داد: اگر بخواهیم خیلی شفاف حرف بزنیم قرارداد ما با کارگزار سه ساله است که برای هر سال باید تمدید شود. دو هفته قبل نامه ای را ارسال نموده تا شرایط ادامه همکاری را جویا شویم. طرف مقابل تا به امروز به کلیه تعهدات و بعضی مواقع بیشتر و جلوتر از تهعداتش عمل نموده است اما اکنون برای ادامه همکاری باید شرایط اعلام شود. نکته مهم این است که نقاط ضعف وقوت این قرارداد دیده شده است و باید در آینده به آنها توجه شود.

با دیپلماسی ورزشی توانستیم با مسئولان فدراسیون هند ارتباط بگیریم

وی درباره آخرین شرایط شکایت باشگاه گوا توضیح داد: امور حقوقی لایحه خوبی را تنظیم نموده و به وسیله دیپلماسی ورزشی توانستیم با مسئولان فدراسیون هند ارتباط بگیریم. تا جایی که توانستیم سعی کردیم به وسیله گفتمان این موضوع را حل کنیم. البته حسین پور، معاون حقوقی باشگاه مسائل حقوقی و جزئی را در سرانجام نشست به شکل تخصصی شرح خواهد داد. فکر می کنم اگر طرفداران به شکل تخصصی در جریان این موارد قرار بگیرند بیشتر یاری می نماید.

باشگاه اگر قرضی هم گرفته بر اساس درآمدهایمان در AFC است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره قرض دریافت این باشگاه که بدهی هایی را ایجاد نموده است، گفت: مدیریت محترم و خود من بارها در این مورد شرح داده ایم. در زمان ورود ما قراردادی منعقد شده و کلیه فضاهای درآمدزایی در اختیار کارگزار قرار گرفته بود و فضای دیگری وجود ندارد. اگر هم منابعی قرض گرفته شده است براساس درآمدهای ما در AFC است.ادامه دادن این بحث ذهن طرفداران را درگیر و برای آنها دغدغه ایجاد می نماید.

شکوری توضیح داد: به شکل مکتوب به کارگزار اعلام نموده ایم با توجه به اینکه سایت و اینستاگرام ما در اختیار کارگزار است هر تبعاتی برعهده آن است.

چون در 4 جام مدعی هستیم به پرسپولیس هجمه می آورند

معاون باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برنامه ریزی سازمان لیگ در ادامه راه با نقدها باشگاه های دیگر قرار گرفته و آنها معتقدند که پرسپولیس در این برنامه ریزی نقش داشته است گفت: تنها خواسته ما این بود که همان اتفاق نیم فصل اول در نیم فصل دوم هم رخ بدهد. این هجمه ها به خاطر این است که ما در 4 تورنمنت مدعی هستیم و به همین دلیل چنین فشار و هجمه هایی وارد می شود.ما در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مدعی هستیم و طبعا وقتی یک تیم در این عرصه ها حضور دارد ممکن است برنامه هایش تداخل پیدا کند. در این زمینه با مکاتباتی که آقای سمیعی انجام داد توانستیم بازی با سپاهان را 2 روز عقب بیندازیم چون به قرنطینه رفتیم. اگر ما وارد قرنطینه شدیم احترام به کادر درمان و مردم بود. جا دارد از کارمندان مرکز ملی فوتبال و فدراسیون فوتبال تشکر کنیم که در این چند روز برای ما زحمات زیادی کشیدند.در مورد برنامه ریزی سازمان لیگ فقط خواهان عدالت هستیم و همان چیزی که برای دیگران رخ می دهد برای ما هم رخ دهد.

اینکه چرا باید در تاجیکستان بازی کنیم جای سوال دارد؟

شکوری در مورد اینکه بازی پرسپولیس و استقلال تاجیسکتان در چمن مصنوعی برگزار می شود و راه حل باشگاه برای این موضوع چیست گفت: قطعا تیم مدیریتی مستقر در باشگاه مکاتبات لازم را برای برگزاری بازی در زمین استاندارد انجام می دهد. ما اولین تیمی بود که مقتدرانه صعود کردیم ولی اینکه چرا باید در تاجیکستان بازی کنیم جای سوال دارد؟ ما حتما در این زمینه باید ای اف سی مکاتبه و مطالبه خواهیم کرد.

از حق طرفداران پرسپولیس در قبال مصادره ساختمان باشگاه کوتاه نمی آییم

وی در مورد مصادره 3 دانگ سند باشگاه پرسپولیس توسط شرکت شستا گفت: من در قسمت ورزشی این موضوع صحبت می کنم .اگر ابراهیم شکوری و مسئولان دیگر باشگاه اینجا در این ساختمان حضور دارند به خاطر 40 میلیون طرفدار است. ما در این ساختمان نماینده طرفدارانمان هستیم و به هیچ عنوان از حق طرفدارانمان کوتاه نمی آییم. ما هنوز نمی دانیم این اتفاق اتفاق افتاده یا نه چون هیچ مکاتبه ای از مراجع قضایی با ما نشده است. یک سری اقدامات هم صورت گرفته که مسئول حقوقی باشگاه در مورد آن شرحات خواهد داد.

براساس قوانین زمان بازی سپاهان و دربی تغییر کرد اما بعید است دوباره برنامه ها عوض شود

وی درباره درخواست طرفداران برای برابری تعداد بازی های دو تیم قبل از دربی گفت: در رابطه با برنامه سازمان لیگ 4-3 هفته ای است درگیر موضوع هستیم و درخواست مکتوب منطقی و مناسب خود را هم ارسال کردیم. براساس قوانین فوتبال کشورمان زمان بازی با سپاهان و دربی را تغییر دادیم اما اتفاقی که در نیم فصل اول افتاد هنوز نیفتاده است و بعید می دانم با توجه به تغییر دوباره برنامه ها و محدودیت زمانی باز هم اتفاقی رخ بدهد.

درباره پرسپولیس عدالت رعایت نشد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باید به طرفداران حق داد زیرا شاید برنامه ریزی مثل نیم فصل اول نیست و درباره پرسپولس عدالت رعایت نشد. اکنون بازی با سپاهان و دربی بسیار حساس است اما با توجه به محدودیت زمانی، باید بازی ها را برگزار کنیم و امیدوارم بتوانیم در این دو بازی پیروز شویم.

برای ما هنوز قرارداد استوکس جای سوال دارد

شکوری درباره آخرین شرایط شکایت استوکس شرح داد: برای ما همچنان جای سوال است استوکس چگونه با این کیفیت و شرایط رفتاری با رسپولیس قرارداد بسته و پس از صحبت های حسین پور درباره سایر موارد این ماجرا هم صحبت می کنم.

در ادامه همکاری با کارگزار می خواهیم منافع باشگاه و طرفداران حفظ شود

وی بار دیگر درباره آخرین شرایط ادامه همکاری با کارگزار مطرح کرد: قرارداد کارگزار این ماه به اتمام می رسد.نامه ای را به این شرکت ارسال نموده و منتظریم ببینم دوست دارند ادامه بدهند یاخیر. نقاط ضعف و قوت را بررسی نموده و به شرکت کارگزار اعلام نموده ایم اما تا سرانجام ماه قرار داد دارد و می خواهیم در ادامه هم منافع باشگاه و طرفداران حفظ شود.

با کانالها و پیج های حاشیه ساز برخورد قانونی می شود

معاون باشگاه پرسپولیس درباره اقدامات مدیریت این باشگاه برای جلوگیری از لو رفتن تکیب تیم گفت: من هم فضای مجازی و نگرانی ها را رصد می کنم اما خواهش می کنم طرفداران وارد این فضا نشوند. لو رفتن ترکیب چیز مناسبی نیست و سبب ناراحتی باشگاه و کادرفنی می شود اما اینکه بخواهیم تمام کوشش خود را بگیریم تا نفری که ترکیب را لو بدهد فعلا مدنظر ما نیست اما با دستور سمیعی پیگیر موضوع هستیم و از کانال ها و پیج های حاشیه ساز از همین امروز برخورد قانونی صورت می گیرد.

اعلام آخرین شرایط شکایت خلیل زاده و کالدرون

شکوری در مورد اینکه پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از خلیل زاده و همچنین شکایت کالدرون چه مسیری را طی می نماید گفت: مباحث حقوقی در این زمینه توسط آقای حسین پور مطرح خواهد شد. قطعا در مورد آقای خلیل زاده و کالدرون اتفاقات جدیدی اتفاق افتاده که مسئول حقوقی ما در مورد آن شرح می دهد.

بازگشت خلیل زاده به پرسپولیس شایعه است

وی در مورد اینکه آیا صحت دارد خلیل زاده فصل آینده به پرسپولیس بر می شود گفت: خیر. چون خلیل زاده در یک هتلی حضور داشت که تیم ما هم در آن هتل مستقر بود این شایعه مطرح شد. پرسپولیس در هتل کاملا در قرنطینه بود و حتی بازیکنان خودمان به اتاق های هم تردد نداشتند. شاید فقط در زمان رفت و آمد به محل تمرین بازیکنان یکدیگر را می دیدند. در مورد آقای خلیل زاده هم فقط به خاطر حضور وی در هتل محل اقامت ما این شایعه مطرح شد.

یک عده در پیروزیت های پرسپولیس دیده نمی شوند

وی با اشاره به این موضوع که در پیروزیت پرسپولیس خیلی از افراد دیده نمی شوند مطرح کرد: جا دارد از دوستانی که در بحث تغذیه، پزشکی، اسکان و ... در کنار ما هستند تشکر کنم. شاید یک عده از عزیزان دیده نشوند و حتی پرداختی های آنها به موقع نباشد ولی از همه آنها ممنون هستیم. امیدوارم زمانی فرا برسد که تقدیر خوبی از آنها داشته باشیم.

بعضی از بازیکنان پرسپولیس پیشنهاد 40-50 میلیاردی دارند

وی در مورد نگرانی گل محمدی بابت جدایی ستاره های پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس از ماه ها قبل به فکر تمدید قراردادها بود. ما با نعمتی و عبدی مذاکره نموده وقرارداد آنها را تمدید کردیم. با بقیه بازیکنان هم ارتباط برقرار کردیم و سعی کردیم شرایط مد نظر آنها را جویا شویم. ما به همه بازیکنانمان احتیاج داریم اما طبق شنیده ها از از بازیکنان تیم خودمان، بعضی از آنها ما پیشنهاداتی 40-50 میلیاردی دارند که این کار ما را سخت می نماید. البته آنها در بهترین تیم ایران حضور دارند و برای پرسپولیس افتخار آفرینی می نمایند و به همین دلیل امیدواریم آنها در تیم ما بمانند.

چرا در فاصله 2 روز به بازی با سپاهان بحث مصادره ساختمان پرسپولیس مطرح شده است؟

شکوری در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره پرونده شستا گفت: تاکید می کنم تا این لحظه هیچ ابلاغیه ای به دست ما نرسیده ولی دوستان در فدراسیون، شستا و طرفداران بدانند این دعوا بین فدراسیون و شرکت شستا است. باشگاه پرسپولیس هیچ نقشی در این زمینه ندارد. تاکید می کنم که فدراسیون به اندازه ای دارایی دارد که شرکت شستا حقش را بگیرد. چرا در شرایطی که تیم ما به عنوان قوی ترین تیم از گروه خود در آسیا صعود نموده این مسائل مطرح شده است؟ چرا در فاصله 2 روز به بازی سپاهان باید این مساله مطرح شود؟ البته طبق اطلاعات ما شرکت شستا تا امروز 25 میلیارد تومان دریافتی از فدراسیون داشته است. زمانی که آقای دادکان باشگاه پرسپولیس را خریده آن را به نام باشگاه زده و اگر به تابلوی آن دقت کنید معین می شود چه سالی مالکیت این ساختمان به نام پرسپولیس شده است. ساختمان باشگاه متعلق به 40 میلیون طرفدار است و مطمئنا همه با تمام وجود از حقمان دفاع خواهیم کرد.

پول هایی که صدری آورده قرضی است

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس از زمان حضور صدری در هیات مدیره پول هایی تزریق نموده که به نظر می رسد بیشتر این مبالغ قرض بوده است، شرح داد: کلیه فضای درآمدزایی باشگاه در اختیار کارگزار است و پرسپولیس تا زمان حضور در این قراداد فضای درآمدی ندارد. مبالغی توسط دوستان در گذشته از کارگزار گرفته شده که به خوب یا بد آن کاری نداریم و باید تا سرانجام قرارداد منتظر بمانیم.

شکوری اضافه نمود: به طور قطع مبالغی که صدری به باشگاه تزریق نموده قرض بوده است و دلیلش هم درآمدهایی که است ما شاید در فیفا و AFC داشته باشیم. برای اینکه باشگاه پرسپولیس با 40 میلیون طرفدار دچار مشکل در پرونده هایی مثل بودیمیر و اینیگو با کوشش های صدری پولی به پرسپولیس قرض داده شد و امیدواریم هرچه سریع تر درآمدهای ما هم وصل شود تا بتوانیم این قرض ها را پرداخت کنیم.

لازمه اقتدار پرسپولیس این است که بتوانیم چرخ باشگاه را به گردش درآوریم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس اینکه به نظر می رسد ارقام قرض گرفته شده از سوی باشگاه حدود 72 میلیارد تومان است که با پاداش آسیایی برابری می نماید و اگر تحریم ها برداشته نشود این قرض ها مشکل ساز خواهد شد، گفت: درباره رقم دقیق اطلاعی ندارم اما همه به امید زنده هستیم و نمی توانیم ببینیم باشگاه دچار مشکل می شود. همه در حد توان برای برطرف مسائل کوشش می نمایند و طرفداران هم می خواهند پرسپولیس قوی و مقتدر باشد. لازمه این کار این است که بتوانیم چرخ باشگاه را بگردانیم و طرفداران هم باید از لحاظ اقتصادی، معنوی و رسانه ای طبق طرح هایی که کارگزار دارد به ما یاری نمایند. سعی داریم شفاف همه موارد را در اختیار طرفداران قرار بدهیم.

تعویق بازی با سپاهان حاصل پیگیری های ما بود

شکوری درباره انفعال باشگاه پرسپولیس درباره برنامه ریزی سازمان لیگ و توقیف سند ساختمان باشگاه اضافه نمود: در رابطه با سازمان لیگ کامل و شفاف صحبت کردیم. مذاکرات، مکاتبات لازم و کافی مصاحبه های متمادی و پیگیری مستمر صورت گرفت که تغییر تاریخ بازی با سپاهان حاصل همین پیگیری ها بود. درباره ساختمان هم باید بگویم این موضوع از چندین سال قبل وجود داشته و ارتباطی به مدیریت فعلی ندارد بلکه دعوای فدراسیون و شستا است. باشگاه مراحل قانونی را طی می نماید و حسین پور هم پاسخ کامل و راضی نماینده ای به طرفداران می دهد.

اطرافیان باشگاه با شایعه سازی شرایط را سخت می نمایند

وی درباره اینکه به نظر می رسد یکی از دلایلی که محمد حسین کنعانی زادگان تا به امروز برای جلسه به باشگاه نیامده است به این دلیل است که تمایلی به تمدید قرارداد ندارد، گفت: موضوعی نیست. طبق شواهدی که دارم و در کنار دوستان بودم می دانم برای حضور در پرسپولیس و تمدید قرارداد ابراز تمایل کردند اما باید واقع بین باشیم. بعضی بازیکنان ما نفرات تاثیرگذار تیم ملی هستند و پیشنهادهای بالایی دارند. کوشش می کنیم آنها را حفظ کنیم اما طرفداران هم می دانند کار سختی داریم. بعضی افراد که اطراف باشگاه هستند با شایعه سازی و مطرح کردن پیشنهادهای عجیب و غریب این سختی را به وجود می آورند و باید کوشش نموده و از تمام ظرفیت ها پرسپولیس برای حفظ بازیکنان استفاده کنیم.

حدود 70 پرونده حقوقی داریم

معاون باشگاه پرسپولیس درباره شرایط پرونده های مانند میاچ گفت: اگر بخواهیم تک به تک درباره پرونده های بی شمار صحبت کنیم زمانبر است اما حدود 70 پرونده داریم که طبق کوشش های تیم حقوقی و براساس اولویت موارد را پیش می بریم تا مسئله ای ایجاد نشود.

طرفداران از پیراهن پرسپولیس راضی بودند

وی در مورد اینکه چرا پیراهن پرسپولیس در آسیا بی کیفیت بوده و این موضوع اعتراض کادر فنی و بازیکنان را در پی داشته است گفت: سال جاری برای اولین بار پیراهنی طراحی شد که اغلب طرفداران ما از آن راضی بودند. این فرصت در ابتدای فصل به طرفداران داده شد تا در مورد پیراهن تیم همفکری کنیم اما زمان کمی برای انتخاب پیراهن داشتیم. ما با شرکت آل اشپرت صحبت نموده ایم و قطعا در آینده پیراهن بهتری خواهیم داشت. باید قبول کنیم پیراهن ما با پیراهن رقبا فرق داشت چون آنها از یک برند دیگری استفاده می کردند. سعی ما این است در سال آینده از کیفیت بهتری برای پیراهن تیم استفاده کنیم.

واکسن زدن بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس شایعه است

شکوری در مورد اینکه گفته می شد بازیکنان پرسپولیس واکسن کرونا زده اند گفت: این سوالات سوالاتی است که نباید مطرح شود. همه باید یاری نمایند تا ما وارد حاشیه نشویم اما قبل از هر تورنمنت یا بازی مهمی چنین مباحثی مطرح می شود. هیچکدام از بازیکنان و کادر ما از واکسن استفاده نکردند. ما در 21 روزدر کشور هند 9 بار تست کرونا دادیم و اگر تیم ما کرونایی ندارد به خاطر رعایت بازیکنان، پزشکان و کادر فنی تیم ما است. ما هم در یک مقطعی کرونایی داشتیم ولی تعداد آنها خیلی کم بود. این مباحثی که می گویند ما واکسن زده ایم اصلا صحت ندارد.

از فدراسیون فوتبال گله داریم

وی در مورد اینکه ارزش ساختمان باشگاه پرسپولیس چقدر است تا در مزایده ای ساختمان را خریداری کند گفت: ما مالک صد در صدی این ساختمان هستیم و اصلا بحثی برای مزایده وجود ندارد. در زمان خودش مبلغ 364 میلیون تومان برای این ساختمان پرداخت شده و اگر قرار باشد مبلغی پرداخت شود باید به فدراسیون در قالب بدهی پرداخت کنیم. از فدراسیون فوتبال و شرکت شستا گله داریم چون آنها دست روی ساختمان باشگاهی با 40 میلیون طرفدار گذاشته اند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 142981

به "شکوری پیشنهادهای نجومی پرسپولیسی ها را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری پیشنهادهای نجومی پرسپولیسی ها را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید