شغل مورد علاقه دپای پس از بازنشستگی از فوتبال

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره هلندی تیم فوتبال لیون تمایل دارد پس از خاتمه دوران فوتبالش به کاری جدید روی بیاورد.

شغل مورد علاقه دپای پس از بازنشستگی از فوتبال

به گزارش خبرنگاران، ممفیس دپای در گفت وگوی زنده اینستاگرامی با صفحه رسمی سایت بلیچر ریپورت در این شبکه اجتماعی، در مورد رویاهایی که دارد، گفت: من رویاهای زیادی دارم که شاید روزی آنها را تجربه کردم. وقتی هم رویاهایم را تصور کنم، بدین معناست که می توانم آن را انجام دهم. من به هنرمندانی نیاز دارم که بتوانند به جمعیت انرژی بدهند. من به تهیه کننده نیاز دارم، چون نمی توانم به تنهایی در استودیو، موسیقی ام را فراوری کنم.

این مهاجم هلندی که در حال حاضر در حال ریکاوری بر روی مصدومیت جدی زانویش است، این فصل در لیون درخشان ظاهرا شده و در 13 بازی لوشامپیونه پیروز شده 9 گل به ثمر برساند و در لیگ قهرمانان اروپا هم با به ثمر رساندن 5 گل، یاری شایانی به لیون برای صعود از مرحله گروهی کرد.

قرارداد کنونی مهاجم پیشین منچستریونایتد با لیون تنها یک فصل دیگر اعتبار دارد، اما این باشگاه فرانسوی در کوشش برای حفظ طولانی مدت این مهاجم فرانسوی است. ژان میشل اولاس، رئیس باشگاه لیون اخیراً گفت: هنوز با دپای به توافقی دست پیدا نکرده ایم اما هر کاری که بتوانیم برای تمدید قرارداد او خواهیم کرد.

دپای 26 ساله که مورد توجه باشگاه هایی همچون لاتزیو و رئال بتیس است، در سال 2017 به لیون پیوست و تا به امروز در 134 بازی برای این تیم به میدان رفته که حاصل آن 53 گل زده بوده است.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 87156

به "شغل مورد علاقه دپای پس از بازنشستگی از فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شغل مورد علاقه دپای پس از بازنشستگی از فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید