شروع خوب قایقران های ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، مسابقات آبهای آرام قهرمانی آسیا با رقابت پاروزنان ایران از امروز در شانگهای چین شروع شد و ملی پوشان شروع قدرتمندی داشتند.

شروع خوب قایقران های ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگاران، پاروزنان ایران در دور مقدماتی 8 ماده به مصاف حریفان رفتند که علی آقامیرزایی در کایاک یکنفره 1000 متر بزرگسالان در رقابت با حریفانی از هند،هنگ کنگ، میانمار، فیلیپین، تایلند، چین و کامبوج با زمان 3:41.746 دقیقه در رده دوم قرار گرفت و به فینال راه یافت. در این رقابت نمایندگان چین و هند اول و سوم شدند.

در کایاک یکنفره 1000 متر جوانان ابوالفضل درجزی با رقبایی از چین، سنگاپور، قراقستان و چین تایپه رقابت کرد و در سرانجام با زمان4:07.926 دقیقه دوم شد و به فینال صعود کرد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و چین اول و سوم شدند.

در کانوی یکنفره 1000 متر بزرگسالان کیا اسکندانی با رقبایی از چین تایپه، عراق، ازبکستان و کامبوج رقابت کرد و در سرانجام با زمان 4:07.660 دقیقه در رده دوم جای گرفت و راهی فینال شد. در این مسابقه قایقرانان ازبکستان و چین تایپه اول و سوم شدند.

در مسابقه کانوی یکنفره 1000 متر جوانان محمدنبی رضایی با حریفانی از ژاپن، فیلیپین، ازبکستان و تایلند رو به رو شد و در سرانجام با زمان 4:00.917 دقیقه بالاتر از قایقرانان ازبکستان و ژاپن اول شد و به فینال راه یافت.

در کانوی دونفره 500 متر بانوان بزرگسالان فاطمه کرمجانی و هیوا افضلی در رقابت با قایقرانان ویتنام، ازبکستان، میانمار و کره شمالی با زمان 2:08.816 دقیقه چهارم شدند و به نیمه نهایی راه یافتند. در این مسابقه نمایندگان ازبکستان، ویتنام و کره شمالی اول تا سوم شدند.

در رقابت کانوی دونفره 500 متر جوانان پریسا محمدزاده و فرانک چشمه در رقابت با حریفانی از تایلند، هند، چین و ژاپن با زمان 2:09.166 دقیقه دوم شدند و به فینال راه پیدا کردند. در این رقابت قایقرانان چین و تایلند اول و سوم شدند.

در رقابت کایاک یکنفره 200 متر جوانان شایان مافی با رقبایی از ازبکستان، سنگاپور، هنگ کنگ و چین رو به رو شد و در سرانجام با زمان 40.746 ثانیه چهارم شد و به نیمه نهایی رفت. در این ماده ازبکستان، چین و سنگاپور اول تا سوم شدند.

در رقابت کانوی یکنفره 200 متر بزرگسالان عادل مجللی با نمایندگان ازبکستان، کامبوج، عراق، فیلیپین و سنگاپور رقابت کرد و در سرانجام با زمان 39.904 دقیقه اول شد و به فینال صعود کرد.

تعطیلات رو: تعطیلات رو | مجله گردشگری، سفر و تور اروپا

طفره: طفره | نگاه نقادانه به اخبار و رویدادهای روزانه

مجله سرگرمی و تفریحی: مجله سرگرمی و تفریحی | مجله سفر، گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59907

به "شروع خوب قایقران های ایران در قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع خوب قایقران های ایران در قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید