شجاع در پرسپولیس می ماند؟

به گزارش مجله سرگرمی، محتمل است مدیران باشگاه پرسپولیس با درخواست شجاع خلیل زاده موافقت نمایند و این بازیکن در جمع شاگردان یحیی گل محمدی باقی بماند.

شجاع در پرسپولیس می ماند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شجاع خلیل زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران که همراه با تیم ملی فوتبال ایران در اردوی ترکیه حضور دارد، پس از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گلایه های خود را به مدیران این باشگاه بیان نمود.

مدافع سرخپوشان پایتخت که عملکرد خوبی در سال های گذشته با پیراهن پرسپولیس داشته، یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، اما افزایش ناگهانی قیمت بازیکنان در جابجایی تابستانی و پرداخت نشدن تمام و کمال مبلغ قرارداد های 2 سال گذشته باعث شد تا خلیل زاده خواستار افزایش رقم قرارداد خود گردد.

گفته می گردد مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس ابتدا با درخواست شجاع مخالفت نموده، اما قرار است مبلغ پایه قرارداد خلیل زاده افزایش یابد.

رسول پناه جلسه ای که با مدیر برنامه های خلیل زاده نیز داشته است، منتظر بازگشت این بازیکن از اردوی تیم ملی است تا متمم اقتصادی قرارداد فصل آینده او را امضا کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 113896

به "شجاع در پرسپولیس می ماند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع در پرسپولیس می ماند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید