شاگردان لیپی با صدرنشینی صعود کردند، حذف قهرمان پیشین آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در ادامه روز دوم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، در گروه F دو دیدار برگزار گردید که در مهمترین مسابقه تیم های گوانجو اورگرانده چین و جئونبوک موتورز کره جنوبی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

شاگردان لیپی با صدرنشینی صعود کردند، حذف قهرمان پیشین آسیا

شاگردان مارچلو لیپی هرچند در خانه متوقف شدند اما به لطف این یک امتیاز، بالاتر از جئونبوک موتورز کره جنوبی به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.

در دیگر دیدار این گروه، اواراواردز ژاپن پیروز شد با یک گل در زمین موآتگ سونگ یونایتد تایلند پیروز گردد. در این بازی که در مجموعه ورزشی ثاندردوم برگزار گردید، ناسو در دقیقه 47 تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا قهرمان پیشین آسیا به 3 امتیاز این دیدار دست یابد.

با نتایجی که در گروه F رقم خورد، تیم گوانجو اورگرانده چین با یازده امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعد راه یافت. تیم جئونبوک موتورز کره جنوبی با 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اوراواردز در رده دوم جدول رده بندی این گروه ایستاد و به دور بعدی صعود کرد. اوراواردز ژاپن با 10 امتیاز سوم شد و موآتگ سونگ یونایتد تایلند، ضعیف ترین تیم این گروه هم با کسب یک امتیاز در قعر جدول رده بندی گروه F نهاده شد.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45579

به "شاگردان لیپی با صدرنشینی صعود کردند، حذف قهرمان پیشین آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان لیپی با صدرنشینی صعود کردند، حذف قهرمان پیشین آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید