سیدجلال حسینی: از حرف هایم بد برداشت شد، طرفداران بازوی قوی برای ما هستند

به گزارش مجله سرگرمی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ممنون طرفداران هستم که به استادیوم آمدند و از تیم ما حمایت کردند.

سیدجلال حسینی: از حرف هایم بد برداشت شد، طرفداران بازوی قوی برای ما هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدجلال حسینی پس از تساوی یک بر یک تیم پرسپولیس مقابل السد قطر و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: خدا را بابت این موضوع شکر می کنم. ما طرفدارانی داریم که نشان دادند همیشه کنار تیم هستند. من با آقای گرشاسبی هم که صحبت می کردم، او گفت نمی دانید بلیت ها چطور به فروش رسیده و چند هزار نفر متقاضی خرید بلیت بودند. ممنون طرفداران هستم، آنها یک بازوی قوی برای تیم ما هستند.

وی اضافه کرد: ما میلیون ها طرفدار داریم و خدا را شکر که توانستیم با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا دل طرفداران را شاد کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه شما صحبت هایی کردید و برخی گفتند خیلی به بازی با السد امیدوار نبودید، بیان کرد: اتفاقا سوال بسیار خوبی مطرح کردید، من در مورد مسائل حرف می زنم اما صحبت هایم طور دیگری انعکاس داده می گردد. اگر قرار است پشت این بردها مسائل مان را پنهان کنیم من دیگر حرفی نمی زنم.

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران مبنی بر اینکه تاج بعد از صعود پرسپولیس در رختکن چه صحبت هایی با شما داشته است و آیا قول حمایتی گرفته اید یا خیر؟ گفت: بحث پرسپولیس بحث ملی است و ما طرفداران مان را داریم که همیشه پشت مان هستند.

وی درباره این که آیا انتخاب شجاع خلیل زاده برای پست دفاع راست تصمیم درستی بود یا خیر؟ گفت: چند ماه است که می گویم اما از حرفم بد برداشت می گردد و بد انعکاس پیدا می نماید و در نهایت می گویند سید جلال ناامید است اما اینها مسائلی است که عده ای برای پرسپولیس پیش آورده اند، مردم باید اینها را بدانند. وقتی تیم بازیکن نداشته باشد مربی مجبور است که با مهره ها بازی کند. واقعا دست برانکو بسته است.

حسینی درباره اینکه آیا بهتر نبود مثل بازی قبل سیامک نعمتی در این پست به میدان می رفت؟ گفت: این بازی با بازی قبل بسیار فرق می کرد و ما مجبور بودیم که در این بازی هجومی به میدان برویم.

pariha.com: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5141

به "سیدجلال حسینی: از حرف هایم بد برداشت شد، طرفداران بازوی قوی برای ما هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال حسینی: از حرف هایم بد برداشت شد، طرفداران بازوی قوی برای ما هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید