سپاهان اصفهان میزبان تیم امید صبای قم شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال امید کشور از امروز شنبه 10 آذر شروع می گردد و تیم های حاضر در گروه های مختلف وارد مرحله برگشت مسابقات خود می شوند که تیم امید صبای قم یکی از این تیم ها است.

سپاهان اصفهان میزبان تیم امید صبای قم شد

دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال امید مصادف با هفته دهم این پیکارها امروز در شرایطی برگزار می گردد تیم امید صبای قم در دیداری حساس در راه معین تیم های صعود کننده از این گروه مصافی سخت با سپاهان اصفهان دارد.

این بازی از ساعت 14 امروز در استادیوم صفاییه اصفهان برگزار می گردد و صبا پس از این که در بازی رفت شکست سنگینی در قم برابر حریف زردپوش متحمل شد این بار به دنبال جبران مافات و به نوعی انتقام است.

صبا در بازی رفت در قم در شرایطی که هنوز کارت بازی چند مهره مهم این تیم صادر نشده بود با تیمی دست و پا شکسته برابر سپاهان نهاده شد و 6 گل دریافت کرد اما چهره صبا از آن موقع تا امروز تغییر نموده و صبا یکی از مدعیان صعود از مرحله گروهی است.

در جدول مرحله گروهی سپاهان در صدر واقع شده است و صبا برای زنده نگاه داشتن امید خود به صعود نباید برابر سپاهان بازنده گردد. صبا فصل گذشته در لیگ برتر امید حضور داشت اما در انتهای جدول نهاده شد و سقوط کرد. سپاهان نیز دو فصل پیش از لیگ برتر امید به دسته پایین تر سقوط نموده بود.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7357

به "سپاهان اصفهان میزبان تیم امید صبای قم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان اصفهان میزبان تیم امید صبای قم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید