سولسشر:کاپیتان یونایتد در انتها فصل اولدترافورد را ترک می کند

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم منچستر یونایتد جدایی آنتونیو والنسیا کاپیتان این تیم را پس از سرانجام فصل جاری تایید کرد.

سولسشر:کاپیتان یونایتد در انتها فصل اولدترافورد را ترک می کند

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی فاکس اسپورتس روز شنبه نوشت: اوله گانر سولسشر سرمربی شیاطین سرخ در کنفرانس خبری پیش از دیدار امروز تیمش مقابل وستهم در لیگ برتر جزیره خبر مذکور را اظهار داشت.

والنسیا طی چند فصل اخیر جای چندان قابل توجهی در ترکیب یونایتدها نداشته و از این رو خبر جدایی وی برای هیچکدام از طرف های درگیر و حتی هواداران غافلگیر کننده محسوب نمی شود.

سولسشر ضمن اذعان به آغاز جستجوی خود برای یافتن کاپیتانی جدید برای تیمش تاکید کرد که این موضوع به بازیکنان ماندگار در فصل بعد در اولدترافورد بستگی دارد.

سرمربی نروژی در این خصوص گفت: باید ببینیم فصل آینده چه بازیکنانی را در اختیار داریم؛ چندین نفر را برای کاپیتانی مد نظر قرار داده ام.

وی ادامه داد: آنتونیو (والنسیا) را داشتیم که البته فصل بعد همراه ما نخواهد بود. اشلی یانگ و پل پوگبا را داریم. داوید دخه آ و کریس اسمالینگ پیش تر سابقه کاپیتانی داشته و بنابراین یک دوجین بازیکن برای بستن بازوبند کاپیتانی در تیم وجود دارند.

سولسشر در ادامه تاکید کرد: تنها کاری که باید بکنیم انتخاب از بین گزینه ها است و اینکه چه کسی می تواند صدای ما در زمین و خارج از آن باشد.

والنسیا در سال 2009 از ویگان اتلتیک به منچستریونایتد ملحق شد و در مجموع 338 بار در تمامی رقابت ها پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرده است. او به همراه این تیم 2 بار عنوان قهرمانی لیگ برتر، 2 جام اتحادیه، یک جام حذفی، یک جام لیگ اروپا و 3 قهرمانی در جام خیریه انگلیس را فتح و در مجموع 25 گل و 62 پاس گل نیز به نام خود ثبت کرده است.

ورزشی**3991**1067**

8sharj.ir: تور رم: گردش در اروپای باستانی

parisro.ir: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19160

به "سولسشر:کاپیتان یونایتد در انتها فصل اولدترافورد را ترک می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشر:کاپیتان یونایتد در انتها فصل اولدترافورد را ترک می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید