سرمربی یاران میلاد محمدی: بازیکنانم از آهن نیستند که در سرمای منفی 20 درجه به میدان بفرستم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تاجیکستانی احمد گروژنی تهدید کرد که تیمش را در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر روسیه به میدان نمی فرستد.

سرمربی یاران میلاد محمدی: بازیکنانم از آهن نیستند که در سرمای منفی 20 درجه به میدان بفرستم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت اسپورتس روسیه، تیم های انیسی کراسنویارسک و احمد گروژنی پس از مخالفت سازمان لیگ برتر روسیه با برگزاری بازی در سالن سرپوشیده باید در استادیوم شهر کراسنویارسک شنبه هفته آینده به مصاف هم بروند. پیش بینی می گردد دمای این شهر هنگام برگزاری بازی به منفی 20 درجه برسد.

در این میان رشیدن رحیمف، سرمربی احمد گروژنی با اشاره به لغو بازی اخیر تیم اسپارتاک مسکو به خاطر سرمای منفی 15 درجه خواستار لغو بازی تیمش برابر انیسی کراسنویارسک شد و گفت: نمی خواهم با ریسک کردن سلامت بازیکنانم را به خطر بیندازم. در این شرایط تیمم را در بازی هفته شانزدهم لیگ برتر روسیه برابر تیم انیسی کراسنویارسک به میدان نمی فرستم.

سرمربی یاران میلاد محمدی، ملی پوش ایرانی ادامه داد: شنبه آینده دمای هوای شهر کراسنویارسک به منفی 20 درجه می رسد. طبق قوانین لیگ برتر روسیه بازی در دمای منفی 15 درجه نباید برگزار گردد. در چنین دمایی ریسک نمی کنم و سلامتی بازیکنان احمد گروژنی را به خطر نمی اندازم. امیدوارم تیم میزبان نیز از ایده ما حمایت کند زیرا روشن است که بازیکن فوتبال در دمای منفی 20 درجه به سختی می تواند نفس بکشد. بازیکنانم از آهن نیستند و به همین خاطر در موضوع سلامتی بازیکنانم ریسک نمی کنم.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7236

به "سرمربی یاران میلاد محمدی: بازیکنانم از آهن نیستند که در سرمای منفی 20 درجه به میدان بفرستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی یاران میلاد محمدی: بازیکنانم از آهن نیستند که در سرمای منفی 20 درجه به میدان بفرستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید