سرمربی تیم فوتبال هفت نفره: هدف مان فقط قهرمانی در مسابقات آسیا-اقیانوسیه است

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت که شاگردانش فقط به دنبال کسب عنوان نخست در مسابقات قهرمانی آسیا-اقیانوسیه هستند. - اخبار ورزشی -

سرمربی تیم فوتبال هفت نفره: هدف مان فقط قهرمانی در مسابقات آسیا-اقیانوسیه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رقابت های فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا-اقیانوسیه از روز شنبه 3 آذر ماه با حضور تیم های ایران، کره جنوبی، استرالیا، اردن و تایلند به میزبانی جزیره کیش برگزار می گردد و تا 8 آذر ادامه خواهد داشت.

علی روزبهانی سرمربی تیم ملی ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: ملی پوشان هم اکنون در ششمین اردوی خود که متصل به مسابقات است، حضور دارند و خوشبختانه از شرایط جسمی و روحی خوبی برخوردار هستند. تیم ملی با 14 بازیکن در اردو است و امیدوارم در کلاس بندی هم مسئله ای به وجود نیاید تا در بهترین شرایط در رقابت ها شرکت کنیم.

وی ادامه داد: نسبت به بازی های پارالمپیک 2016 ریو تقریباً نصف بازیکنان تغییر نموده اند. هم اکنون 5 بازیکن از گذشته و 9 بازیکن جدید در اردو هستند و در واقع تیم ملی پوست انداخته است. دلیل عدم استقبال از مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا-اقیانوسیه، شانس بالای ایران برای صعود به مسابقات جهانی اعلام برنامه مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا-اقیانوسیه

روزبهانی درخصوص حریفان ایران در این رقابت ها مطرح کرد: بعد می دانم چهار تیمی که حضور دارند، بتوانند مسئله ای برای ایران ایجاد نمایند. البته شنیده ام که استرالیا تیم خوبی است، اما هنوز از نزدیک شرایطش را ندیده ام. به هر حال هدف ما فقط قهرمانی است و ان شاالله به این هدف دست خواهیم یافت.

italyro.ir: ایتالیا: سفر به سرزمین لئوناردو داوینچی، سفر به رم، ونیز، فلورانس و میلان

sabzevartoday.ir: سبزوار امروز: مجله خبری و تکنولوژی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6972

به "سرمربی تیم فوتبال هفت نفره: هدف مان فقط قهرمانی در مسابقات آسیا-اقیانوسیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم فوتبال هفت نفره: هدف مان فقط قهرمانی در مسابقات آسیا-اقیانوسیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید