سایپا به سختی از سد مریوان گذشت، مدافع قهرمانی با پیروزی آغاز کرد

به گزارش مجله سرگرمی، در نخستین هفته رقابت های لیگ برتر والیبال تیم سایپا در خانه پیروز شد تیم پرانگیزه راه یاب ملل مریوان را شکست دهد.

سایپا به سختی از سد مریوان گذشت، مدافع قهرمانی با پیروزی آغاز کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه شروع شد و خانه والیبال تهران از ساعت 17 میزبان دیدار دو تیم والیبال سایپا تهران و راه یاب ملل مریوان بود.

نارنجی پوشان سایپا با ترکیب سامان فائزی، امیر حسینی، بهنام حاجی پور، امین اسماعیل نژاد، مجتبی قلی زاده، آرمین تشکری، مصطفی حیدری و با هدایت ناصر شهنازی مقابل تیم راه یاب ملل مریوان با ترکیب مهدی رنجبر، امیر حسین درخشان، محمدرضا آصفی، اصغرنجفی، امین خواجه خلیلی، بابک امیری، حمید محمد با هدایت آرش صادقیانی بازی را شروع کردند.

* نتایج ست شماری:

* ست نخست: 26 بر 24 به سود راه یاب ملل مریوان

* ست دوم: 29 بر 27 به سود سایپا

* ست سوم: 25 بر 18به سود سایپا

* ست چهارم: 25 بر 22 به سود سایپا

تیم مریوان که با قهرمانی در دسته یک جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرده است در ست نخست بازی برای سایپا، نایب قهرمان فصل گذشته با حضور ستاره هایی مانند معنوی نژاد، سامان فائزی و آرمین تشکری دردسر ساز شد و پیروز شدند با نتیجه 26 بر 24 پیروز شوند. مریوانی ها از ابتدا تیم برتر زمین بودند و با دفاع های بی نقص پیروز شدند رجحان خود را حفظ کنند. ناصر شهنازی در سایپا درحالی که تیمش 22 بر 19 عقب بود معنوی نژاد را وارد زمین کرد و با وجود چند دفاع خوب و کسب امتیاز، اما در نهایت مریوان پیروز ست نخست شد.

با شروع ست دوم دو تیم برابر و پایاپای تا امتیاز 7 پیش رفتند و سایپا با نتیجه 8 بر 7 پیروز نخستین تایم استراحت فنی شد. در ادامه سایپا کنترل بازی را در دست گرفت و با نتیجه 20 بر 18 رجحان راحفظ کرد تا اینکه مریوان یک بار دیگر ورق را برگرداند و با نتیجه 24 بر 22 پیش افتاد تا در آستانه پیروزی در ست دوم قرار گیرد. بازی پر افت و خیز دو تیم ادامه داشت و در نهایت سایپا با نتیجه 29 بر 27 پیروز شد تا دو تیم در ست شماری برابر شوند.

در ست سوم سایپا از ابتدا اختلاف امتیاز خوبی در بازی ایجاد کردند و با نتیجه 25 بر 18 پیروز شدند تا در ست شماری 2 بر یک پیش افتند. در ست چهار نیز سایپا با نتیجه 25 بر 22 پیروز شد.

در دیگر بازی هفته تیم شهرداری ورامین، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه 3 بر صفر پیام را شکست داد تا با پیروزی لیگ برتر را شروع کند.

نتایج دیدار های هفته نخست لیگ برتر والیبال:

٭ شهرداری گنبد 3 - شهرداری ارومیه 2

٭ شهرداری ورامین 3 - پیام خراسان صفر

٭ سایپا 3 - راه یاب ملل مریوان صفر

٭ شهروند اراک صفر - پیکان 3

٭ فولادسپاهان اصفهان - فولاد سیرجان ایرانیان (در حال برگزاری)

٭ کاله مازندران - شهداب یزد (در حال برگزاری)

خاتم اردکان که پس از مراسم قرعه کشی واردرقابت ها شد این هفته استراحت داشت.

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56011

به "سایپا به سختی از سد مریوان گذشت، مدافع قهرمانی با پیروزی آغاز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا به سختی از سد مریوان گذشت، مدافع قهرمانی با پیروزی آغاز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید