سامسونگ از هواوی سبقت می گیرد؟ ، میت ایکس آماده ورود به بازار نیست ، گلکسی فولد تا سرانجام تابستان در دسترس کاربران است

به گزارش مجله سرگرمی، پس از ماهها رقابت سخت بین برندهای سرشناس دنیای فناوری در مورد فراوری گوشی های تاشو به نظر می رسد برنده احتمالی این میدان سامسونگ خواهد بود چرا که شرکت هواوی اعلام نموده میت ایکس هنوز آماده ورود به بازار نیست در حالی که سامسونگ اعلام نموده به زودی گلکسی فولد را وارد بازار می نماید.

سامسونگ از هواوی سبقت می گیرد؟ ، میت ایکس آماده ورود به بازار نیست ، گلکسی فولد تا سرانجام تابستان در دسترس کاربران است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، از زمان معرفی گوشی میت ایکس حدود 5 ماه می گذرد اما هنوز خبری از رونمایی این گوشی تاشو نیست. به نظر می رسد رسوایی رسانه ای سامسونگ در هنگام رونمایی اولیه گوشی تاشو این برند، برای برند هواوی تبدیل به درس عبرت شده است.

بر اساس گزارش هایی که از منابع ناشناس و نزدیک به هواوی منتشر می گردد، هواوی در کوشش است برای پیشگیری از هر نوع مشکل احتمالی تمامی نظارت های کیفی و ایمنی را باز تکرار کند. هواوی اعلام نموده تا زمانی که الزامات ایمنی در خصوص گوشی جدید این شرکت به شکل کامل تامین نگردد، اقدامی برای رونمایی از این گوشی جدید رخ نخواهد داد.

این شرکت در بیانیه ای تایید نموده اولویت برای هواوی، اطمینان از کیفیت محصولات است و در نتیجه برای رونمایی از محصول جدید و انعطاف پذیر خود تمامی کوشش خود را خواهد نمود تا محصولی متفاوت ارائه دهد. اما این شرایط بی شباهت به بازی موش و گربه بین دو برند هواوی و سامسونگ نیست، چرا که سامسونگ نیز محبور شده برای اصلاح شرایط گوشی تاشو خود مدتی وقت صرف کند و حتی عده زیادی مطمئن بودند که گوشی تاشو هواوی سریعتر از گوشی تاشو سامسونگ رونمایی خواهد شد.

اما اکنون هواوی با پاپس کشیدن از رونمایی سریع گوشی تاشو خود و واگذار کردن میدان به سامسونگ نشان داده که کیفیت را به مسابقه سرعت ترجیح می دهد. البته اگر به آبروریزی گسترده در رونمایی اولیه گوشی تاشو سامسونگ نگاه کنیم متوجه می شویم که شاید حق با هواوی باشد و کیفیت بر هر موضوع دیگری ارجحیت دارد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34243

به "سامسونگ از هواوی سبقت می گیرد؟ ، میت ایکس آماده ورود به بازار نیست ، گلکسی فولد تا سرانجام تابستان در دسترس کاربران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از هواوی سبقت می گیرد؟ ، میت ایکس آماده ورود به بازار نیست ، گلکسی فولد تا سرانجام تابستان در دسترس کاربران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید