ساخت 50 هزار واحد مسکونی ارزان قیمت توسط ستاد اجرایی امام

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس هیأت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی حضرت امام (ره) گفت: ستاد اجرایی حضرت امام در کشور 50 هزار واحد مسکن ارزان قیمت در کشور ایجاد می نماید البته تا به امروز 400 پروژه در قالب مسکن برکت در کشور شروع شده است.

ساخت 50 هزار واحد مسکونی ارزان قیمت توسط ستاد اجرایی امام

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، علی اکبر محرابیان امروز در آیین شروع عملیات اجرایی احداث یک هزار و 600 واحد مسکونی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان آذربایجان شرقی و 600 واحد مسکونی بنیاد برکت در تبریز، گفت: این ستاد در حوزه خدمات رسانی در سه محور اشتغال، محرومیت زدایی و اجرای طرح های مالی در چارچوب اقتصاد مقاومتی با هدف توانمندسازی مناطق محروم کشور فعالیت می نماید.

وی گفت: ساخت مسکن، نیروی محرکه توسعه و اشتغال کشور است طوری که بیش از 60 فعالیت صنعتی تحت تاثیر ساخت مسکن واقع شده است.

محرابیان تاکید نمود: ارتقای فراوری ارتباط بسیار زیادی با ساخت مسکن و ایجاد اشتغال دارد بر این اساس ستاد اجرایی حضرت امام در کشور 50 هزار واحد مسکن ارزان قیمت در کشور ایجاد می نماید البته تا به امروز 400 پروژه در قالب مسکن برکت در کشور شروع شده است.

محرابیان ادامه داد: بر این اساس برای ساخت 25 هزار واحد مسکونی با بانک مسکن قرارداد منعقد شده و پیمانکار ها نیز معرفی شده اند.

گزارش فارس حاکی است، سهمیه آذربایجان شرقی از طرح برکت و مسکن های ساخت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیش از 40 هزار واحد مسکونی است و از این تعداد 18 هزار واحد مربوط به ساخت مسکن در شهر های بیش از 100 هزار نفر، 15 هزار مسکن در شهر جدید سهند و 5 هزار واحد مسکن سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر های زیر 100هزار نفر می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 5 تیر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 87593

به "ساخت 50 هزار واحد مسکونی ارزان قیمت توسط ستاد اجرایی امام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 50 هزار واحد مسکونی ارزان قیمت توسط ستاد اجرایی امام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید