رگبارو رعد و برق متناوب تا خاتمه هفته در مازندران

به گزارش مجله سرگرمی، معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران گفت: آسمان استان از امروز تا خاتمه هفته نیمه ابری همراه با رگبار، باران و رعد و برق پیش بینی می گردد.

رگبارو رعد و برق متناوب تا خاتمه هفته در مازندران

احمد اسدی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه از اواخر امروز تا انتها هفته با وقوع جریانات شمالی در ارتفاعات رگبار و رعد و برق در استان پیش بینی می گردد، اظهار کرد: از فردا تا روزهای انتهای هفته به دلیل استقرار جریانات خنک و مرطوب شمالی در منطقه با عبور متناوب امواج تراز میانی ناپایداری هوا و رشد ابر همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد گاهی نسبتاً شدید به ویژه در ارتفاعات استان قابل پیش بینی است.

وی با اشاره به اینکه کاهش 5 تا 10 درجه ای دما همراه با رگبار، رعد و برق پراکنده و وزش باد بیشتر در ارتفاعات مرکزی و شرقی استان انتظار می رود، توضیح داد: از فردا دوشنبه 6 خرداد تا انتها هفته در ارتفاعات استان رگبار، باران، رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید موقتی 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران خاطر نشان کرد: طی این مدت بارش های رگباری در کوتاه مدت منجر به جاری شدن روان آب و سیلاب ناگهانی بصورت محلی و نقطه ای به ویژه در کوهپایه ها و ارتفاعات استان می گردد لذا از توقف در حاشیه رودخانه ها و مناطق عبور سیلاب خودداری گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25317

به "رگبارو رعد و برق متناوب تا خاتمه هفته در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبارو رعد و برق متناوب تا خاتمه هفته در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید