روز جهانی دختران و ICT در ایران همزمان با کشورهای دیگر برگزار گردید

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- ایران مانند تمام کشورهای دیگر که عضو اتحادیه جهانی مخابرات هستند برای چندمین سال متوالی، صبح امروز (پنجشنبه - پنجم اردیبهشت مراسم روز جهانی دختران و ICT را با حضور امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و مدیران کسب و کارهای پیروز در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار کرد.

روز جهانی دختران و ICT در ایران همزمان با کشورهای دیگر برگزار گردید

به گزارش خبرنگار علمی خبرنگاران، سازمان فناوری اطلاعات با مشارکت افراد فعال در زمینه فناوری اطلاعات، کارآفرینان پیروز، آموزش و پرورش و سازمان نظام صنفی این سری رویدادها را با هدف چشم اندازسازی کارآفرینی برای دختران دبیرستانی برگزار کرد.

دانش آموزان 15 مدرسه در این برنامه ها مشارکت داشتند، این دانش آموزان طی دوره هایی3 روزه بر اساس ایده های خلاقانه خود، گروه هایی را شکل دادند و با مربیانی که برای آنها در نظر گرفته شده بود مهارت آموزی را شروع کردند.

این مربیان که همگی جزو مدیران کسب و کارهای پیروز و شناخته شده هستند، در راستای مسئولیت اجتماعی خود در این برنامه مشارکت کردند.

این مربیان صبح امروز پنجشنبه (5 اردیبهشت) در باغ کتاب، دانش آموزان برگزیده این رویدادها به ارائه کارهای خود می پردازند.

توانمندسازی دختران و زنان، از جمله اهداف برگزاری چنین رویدادهایی است، آشنایی آن ها با ابزارهای نوین عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند امکان مشارکت بیشتر زنان را مهیا کند.

البته ماجرای مهارت آموزی این دختران صرفا به رویداد گذشته محدود نمی گردد و حتی امروز نیز برای آن ها در سالن اصلی پنل هایی تخصصی در مورد آنالیز وضعیت دختران در فاوا و فضای مجازی برگزار می گردد.

در کنار برنامه اصلی هفت کارگاه مختلف برای دختران مقطع ابتدایی تا دبیرستان که در این رویدادها شرکت نموده اند، برگزار خواهد شد.

همایش روز دختران در آی سی تی در باغ کتاب تهران در حال برگزاری است.

علمی *9207* 1200

مجله عکس ها: مجله عکاسی و نگاه هنری به تصاویر

عکس پارسی: گالری تصاویر تاریخی پارس

اخبار ورزشی: مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: ایرنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20792

به "روز جهانی دختران و ICT در ایران همزمان با کشورهای دیگر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز جهانی دختران و ICT در ایران همزمان با کشورهای دیگر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید