رمضانی: هزاران قهرمانی ارزش جان یک انسان را ندارد، به بحث جابجایی ورود نکرده ایم

به گزارش مجله سرگرمی، سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما خواهان تعطیلی لیگ نیستیم اما هزاران قهرمانی ارزش جان یک انسان را ندارد.

رمضانی: هزاران قهرمانی ارزش جان یک انسان را ندارد، به بحث جابجایی ورود نکرده ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سعید رمضانی درباره بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، گفت: این اتفاق بزرگی است، در صورتی که برای سال های آینده مدیریت شود.

وی در خصوص بحث بازگشت محسن فروزان به استقلال شرح داد: لیگ ما هنوز ادامه دارد و به جابجایی ورود نکرده ایم. اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد، کادر فنی و مدیرعامل باشگاه جلسه ای برگزار می کنند. بازیکنان فعلی استقلال نامبر وان (شماره یک) هستند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره زمان آغاز تمرینات گفت: ابلاغ رسمی به ما نشده است و همان چیزهایی را شنیده ایم که شما شنیده اید. امیدوارم زودتر به ما ابلاغ شود. کادر فنی با بازیکنان در تماس است و از دور تمرینات آنها را چک می کنند. اگر تمرینات گروهی آغاز شود، ما می دانیم برنامه ریزی مان به چه صورت است.

رمضانی در واکنش به این سوال که به نظر می رسد که او معاون ورزشی باشگاه خواهد بود و صحبت از حضور فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست تیم شد و اینکه او برای رسیدن به این پست با دیدارهای باشگاه جلسه داشته است، گفت: به چه علت باید علیه مجیدی چنین بحثی باشد؟ فرزاد از دوستان نزدیک من است و چنین بحث هایی نداریم. من در خدمت باشگاه استقلالم و اگر قرار باشد تغییر و تحولی صورت بگیرد، مدیریت تصمیم خودش را می گیرد. فکر نمی کنم چیز زیاد مهمی باشد.

وی در خصوص اینکه پرسپولیسی ها اعتقاد دارند که استقلال به دلیل فاصله امتیازی اش با صدر جدول خواهان تعطیلی لیگ است، گفت: بحث تعطیلی لیگ نیست. اگر مسئولان برگزار کننده مسابقات، می توانند در شرایط مناسب برگزار کنند، از آن استقبال می کنیم. اصلا بحث بهانه نیست و هزاران قهرمانی ارزش جان یک انسان را ندارد. اگر اتفاقی بیفتد، پشیمانی خواهد داشت که تا آخر عمر نمی توانیم خودمان را ببخشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1399 بروزرسانی: 30 تیر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90941

به "رمضانی: هزاران قهرمانی ارزش جان یک انسان را ندارد، به بحث جابجایی ورود نکرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمضانی: هزاران قهرمانی ارزش جان یک انسان را ندارد، به بحث جابجایی ورود نکرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید