رسول پناه: لیگ ادامه داشته باشد یا لغو گردد پرسپولیس قهرمان است

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد باشگاه آنتورپ بلژیک همانند سرخپوشان به تعهدات خود در ماجرای انتقال بیرانوند عمل کند.

رسول پناه: لیگ ادامه داشته باشد یا لغو گردد پرسپولیس قهرمان است

به گزارش خبرنگاران به نقل از برنامه تهران ورزشی رادیو تهران، مهدی رسول پناه درباره شرایط خودش گفت: چند هفته پیش پس از عیادت از یک بیمار، احساس کردم که به کرونا مبتلا شدم. شرایطم رو به بهبود بود و روز گذشته (یکشنبه) تستم منفی شد و امروز در باشگاه حاضر شدم. التهاب عضلانی و تب پس از یکی دو روز به سراغ من آمد که خدا را شکر خفیف بود و قرنطینه را شروع کردیم.

وی درخصوص شرایط خانواده خود گفت: همه اعضای خانواده، از جمله مادرم به کرونا مبتلا شدند که مادرم در ICU است. متأسفانه این بیماری هولناک است و مردم هم آن را اصلاً جدی نمی گیرند. اوضاع وحشتناک است و یک تخت خالی در بیمارستان ها وجود ندارد. دولت زحمت می کشد، اما در کرونا کار از دستش در رفته است. ماسک ها هم که نظارتی روی ساخت آنها نیست، به تنهایی اکتفا نمی نماید و ممکن است مردم دچار بیماری شوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اوضاع کشور با این بیماری واقعاً خراب است، توضیح داد: بخش های اطفال و قلب بیمارستان ها تعطیل شده و در حیاط بیمارستان ها هم بیماران کرونا هستند. اوضاع فراتر از قرمز است.

رسول پناه اضافه نمود: کرونا گرفتگی رگ و لخته خون ایجاد می نماید و ممکن است این لخته در مغز، قلب یا کلیه باشد. ویروس به همه جا حمله می نماید، در انتقال خون و اکسیژن اختلال ایجاد می نماید و باعث سکته یا از دست دادن کلیه یا کبد می گردد. کرونا یک بیماری پُرهزینه است و هر تست PCR، نهصد هزار تومان تا یک میلیون تومان هزینه دارد که همه نمی توانند از پس آن بربیایند.

  • اعتراض تند بازیکنان پرسپولیس به رسول پناه و اعضای هیات مدیره

وی درباره شرایط باشگاه پرسپولیس توضیح داد: کارها به خوبی پیش می رفت و در راستا خودش حرکت می کرد. صبح تا شب کار پرسپولیس را در منزل انجام می دادم و راننده برای اینکه من اسناد را امضا کنم، به خانه ما می آمد. بعضی اوقات که احتیاج به حضورم بود، با رعایت پروتکل ها از خانه بیرون می آمدم و کارها را انجام می دادم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد مشکل ذی حساب با بازیکنان تیم اعلام نمود: ذی حساب تنها کسی است که با مدیرعامل، پای چک ها را امضا می نماید. ذی حساب برای ما فرستادند که وزارت اقتصاد و دارایی باید او را تایید کند و این رویه زمان می برد وگرنه جدلی در کار نبود و فقط گفتند صبر کنید. حقوق پرسنل مشروط به امضای ذی حساب بود که منتظر حضور او در باشگاه شدیم. از اختیار خودم استفاده کردم و گفتم چک پرسنل را بدهید. حقوق پرسنل تا امروز پرداخت شده و بازیکنان 70 درصد قرارداد خود را گرفتند. امروز هم پاداش چند پیروزی و حقوق معوقه آنها را پرداخت خواهیم کرد.

رسول پناه درخصوص شرایط علیرضا بیرانوند گفت: در قرارداد آنتورپ با پرسپولیس نوشته که بیرانوند باید تا 25 اسفند برای تست های پزشکی به بلژیک می رفت و تا 11 تیر باید بازیکن رسمی آنتورپ گردد. استعلامی از فیفا گرفتیم و فیفا هم به بخشنامه ای استناد کرد. با آنتورپ مکاتبه کردیم و این باشگاه هم مقدمات سفر بیرانوند، از جمله ویزا و بلیت را فراهم کرد. بیرانوند هم یک بار خواست برود که او را بازگرداندند. آنتورپ اما بیان کرد این بخشنامه، مستلزم توافق دو باشگاه است. برای جلوگیری از التهاب و شکایت، بیان کردیم تا 11 تیر از حضور بیرانوند در پرسپولیس جلوگیری کردیم تا معین تکلیف گردد و او در بلژیک تست بدهد. ما به تعهدات خود عمل کردیم و منتظریم آنتورپ هم به تعهداتش عمل کند.

وی در مورد ابتلای چند بازیکن استقلال و فولاد به کرونا و ادامه لیگ گفت: امیدوارم سلامتی همه برگردد. سازمان لیگ ابتدا باید راستی آزمایی کند. چون بعضی آزمایشگاه ها تست های منفی و مثبت کاذب دارند. سازمان باید آزمایشگاه های معتمد معرفی کند تا تیم ها در این آزمایشگاه ها تست بدهند. در شرایط فعلی، فوتبال پاکیزه ترین شغل است و پروتکل ها بهتر رعایت می گردد. آیا عوامل اجرایی، فیلمبردارها و عکاس ها هم تست کرونا داده اند؟ اگر با دقت نظارت گردد، 75 درصد می توان مسابقات را برگزار کرد. البته سلامت مردم اولویت ماست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره احتمال تعطیلی لیگ برتر اعلام نمود: تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم. بازی ها ادامه یابد یا خیر، پرسپولیس قهرمان است و با شرایط سایر تیم ها، برای قطعی شدن قهرمانی به دو برد احتیاج داریم. موضوع این است که قهرمانی ما در زمین، زیبنده تر است تا اینکه سازمان لیگ ما را قهرمان اعلام کند.

رسول پناه درباره پایبندی کارگزار باشگاه به تعهدات خود عنوان نمود: با مسائل مالی فعلی، کارگزار به تعهداتش عمل می نماید. در قرارداد گفتیم کارگزار می تواند پرداختی بخشی از قراردادش را 15 روز به تاخیر بیندازد. آنها بخشی از مبلغ مورد نظر را پرداخت کردند و بخشی را در این مدت پرداخت خواهند کرد تا به وعده پرداخت 30 میلیارد تومان، جامه عمل بپوشانند. با این اقتصاد بیمار و شرایط بحرانی، کارگزار با ما همکاری می نماید و از آنها تشکر می کنم.

وی درخصوص حواشی تبلیغات اینستاگرامی باشگاه توسط کارگزار گفت: بهره برداری تبلیغاتی را در قرارداد به کارگزار واگذار کردیم، اما در چارچوب قانون و باشگاه. آنها با شرکتی قرارداد بستند که هفته ای 500 میلیون و ماهی دو میلیارد تومان از تبلیغات درآمد دارند که شیطنت هایی در این باره شده است. اگر مسئله ای باشد، باشگاه تذکرات لازم را می دهد. قبلاً از اینستاگرام باشگاه برای تبلیغات استفاده می کردند، آن هم بدون پرداخت یک ریال.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره عدم پرداخت مبلغ رضایتنامه یحیی گل محمدی به باشگاه شهر خودرو گفت: گفتیم قرارداد از لحاظ شکلی مشکل داشت، نه ماهیتی. از نهادهای نظارتی استعلام گرفتیم و قرار شد موارد را در هیئت مدیره تصویب کنیم. انشاءالله از شرمندگی شهر خودرو خارج می شویم و مبلغ مورد نظر را پرداخت می کنیم

رسول پناه در پاسخ به این پرسش که آیا درست است که می گویند بیمار بهبود یافته تا هفت ماه به کرونا مبتلا نمی گردد، گفت: این موضوع قطعی نیست. چون باکتری در شکل های مختلف حمله می نماید و ممکن است افراد به نوع جدید کرونا مبتلا شوند. همه چیز در حد اظهار نظر است.

  • نامه رسمی آنتورپ به پرسپولیس | هزینه ماندن بیرانوند تا خاتمه لیگ 2 میلیارد تومان

picosho.ir: پیکوشو: تصاویر گردشگری ایران و جهان

gitiro.ir: گیتی رو: مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 99635

به "رسول پناه: لیگ ادامه داشته باشد یا لغو گردد پرسپولیس قهرمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: لیگ ادامه داشته باشد یا لغو گردد پرسپولیس قهرمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید