رسن: گل زدن به ما سخت شده است

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک عراقی تیم پرسپولیس ضمن تمجید از قدرت دفاعی تیم خود ابراز امیدواری کرد این تیم برابر النصر نیز نتیجه خوبی بگیرد.

رسن: گل زدن به ما سخت شده است

از پروفایل ما encaria دیدن نمایید.

به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، بشار رسن بعد از صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما قدرت دفاعی زیادی داریم و این به ما یاری کرد تا به نیمه نهایی برسیم. برای حریفان ما آسان نیست که به ما گل بزنند.

او ادامه داد: در شش مسابقه ای که در قطر بازی نموده ایم، فقط یک گل دریافت کردیم و آن نیز از روی یک ضربه پنالتی بود. این نشان می دهد که سیستم ما به خوبی کار نموده است.

رسن درباره بازی با پاختاکور و اخراج جلال الدین مشاریپوف در دقیقه 15 گفت: این یک مسابقه سخت مقابل یک تیم سازمان یافته بود. پاختاکور تحت تأثیر کارت قرمز نهاده شد به خصوص که این اتفاق در اوایل مسابقه رخ داد. این قطعاً به ما یاری کرد. ما از این فرصت استفاده کردیم و در اوایل نیمه دوم دو گل به ثمر رساندیم. به طور کلی این یک مسابقه خوب از تیم بود اما ما خسته بودیم زیرا در بازی (مرحله یک هشتم نهایی) مقابل السد کوشش زیادی کردیم.

این هافبک عراقی در سرانجام گفت : ما شش مسابقه در قطر انجام دادیم و همه مشخص کننده بودند. ما باید این مسابقه را فراموش نموده و با هدف صعود به فینال آماده سازی خود را برای النصر شروع کنیم.

کادر فنی ما بازیهای النصر را تماشا نموده اند و آنها نقاط ضعف و قوت خود را تجزیه و تحلیل نموده اند. ما آماده خواهیم شد تا بهترین نتیجه را در روز شنبه کسب کنیم. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 111800

به "رسن: گل زدن به ما سخت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسن: گل زدن به ما سخت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید