رد شکایت ذوب آهن از تراکتور از سوی کمیته معین شرایط فوتبال

به گزارش مجله سرگرمی، در پی شکایت باشگاه ذوب آهن اصفهان از باشگاه تراکتورسازی تبریز، کمیته شرایط دعوای خواستار را با توجه به عدم ارائه لایحه مجدد توسط خواستار علیرغم اخطار صادره مردود گفت.

رد شکایت ذوب آهن از تراکتور از سوی کمیته معین شرایط فوتبال

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته معین شرایط بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای جدید صادر شده را به توضیح زیر گفت:

با توجه به شکایت نیما مختاری از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 38 میلیون و 150 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* بر اساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمد ستاری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 240 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 70 میلیون و 632 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار شد.

* در پی شکایت باشگاه ذوب آهن اصفهان از باشگاه تراکتورسازی تبریز، کمیته شرایط دعوای خواستار را با توجه به عدم ارائه لایحه مجدد توسط خواستار علیرغم اخطار صادره مردود گفت.

* در پرونده شکایت محمدعلی فتحی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 660 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 14 میلیون و 388 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

https://bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 75492

به "رد شکایت ذوب آهن از تراکتور از سوی کمیته معین شرایط فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد شکایت ذوب آهن از تراکتور از سوی کمیته معین شرایط فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید