دیدن این جاذبه های توریستی شجاعت می خواهد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران - الهام مظفری: همه ما عاشق سفر هستیم، اما برخی از ما دوست داریم در ساحل آفتاب بگیریم و برخی دیگر دوست داریم وقتمان را صرف گشت و گذار در موزه ها کنیم. اما افرادی هم هستند که نمی توانند سفر را بدون آزمودن شجاعت و کنار زدن محدودیت هایشان تصور کنند. اگر شما هم یکی از این افراد شجاع هستید که راه رفتن روی یک تخته باریک بین کوه ها یا بانجی جامپینگ از هلیکوپتر در قلب آتشفشان فعال را دوست دارید حتما این مطلب را بخوانید.

دیدن این جاذبه های توریستی شجاعت می خواهد

پل شیشه ای ژانگ جیاجی، ژانگ جیاجی، چین

پل شیشه ای ژانگ جیاجی بزرگترین و مرتفع ترین پل شیشه ای دنیاست. این پل منظره وحشتناکی ارائه می دهد و این توهم را ایجاد می کند که در ارتفاع 300 متری از زمین روی هوا راه می روید. علاوه بر راه رفتن روی این پل نامرئی، می توانید از بانجی جامپینگ یا زیپ لاین هم استفاده کنید و در همین حین از ستون های سنگی شگفت انگیز زیر پایتان لذت ببرید که نفس را در سینه حبس می کند.

پارک ملی برومو تنگر سیمرو، جاوا، اندونزی

پارک ملی برومو تنگر سیمرو یکی از بزرگترین مناطق آتشفشانی اندونزی است و 800 کیلومتر مربع مساحت دارد. این پارک مکان مناسبی برای دوستداران آتشفشان است که می خوهند به قلب آتشفشان نزدیک شوند و جذابترین سلفی عمرشان را بگیرند. آتشفشان برومو هنوز فعال است و می توانید دودی که از آن خارج می شود را ببینید. جرات نزدیک شدن به این آتشفشان فعال را دارید؟

آتشفشان سرو نگرو، نیکاراگوئه

اسکی در دامنه کوه های برفی چیز عجیبی نیست، اما تا به حال فکر کرده اید که سوار بر یک تکه چوب روی یک آتشفشان فعال اسکی کنید؟ اگر این فکر شما را هیجان زده کرد، در سرو نگرو در نیکاراگائه می توانید آن را تجربه کنید. راهنما یان محلی به شما یاد می دهند چطور روی سطح سیاه و فرازمینی آتشفشان سُر بخورید و درباره ویژگی ها و تاریخ آن توضیح می دهند.

پدرا دا گاوا، ریو دو ژانیرو، برزیل

پدرا دا گاویا بزرگترین تخته سنگ یکپارچه دنیا است که در یک خط ساحلی واقع شده است. این سنگ باستانی عظیم 840 متر ارتفاع دارد و چشم انداز بالای آن واقعا نفس گیر است. با گذر زمان، عناصر طبیعی باعث فرسایش این سنگ شده و آن را به شکل صورت انسان درآورده است. برای رسیدن به بالای این سنگ و دریافت بهترین عکس ممکن، باید از یک جهت شیبدار بالا روید، اما ارزشش را دارد.

استخر شیطان، آبشار ویکتوریا، زامبیا

اگر عاشق آبشار هستید، اما از تماشای آن ها از دور خسته شده اید، می توانید در استخر شیطان در آبشار ویکتوریا شنا کنید. استخر شیطان یک استخر طبیعی است که در میان صخره های آبشار بعد از هزاران سال فرسایش تشکیل شده است. این استخر شگفت انگیز به شما منظره فوق العاده ای ارائه می دهد همراه با موسیقی امواج سهمگینی که به صخره ها برخورد می کنند.

برج سی ان، تورنتو، کانادا

راه رفتن روی برج سی ان در تورنتو یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های شهری دنیا و در نوع خودش اولین در آمریکای شمالی است. می توانید روی لبه برج که 1.5 متر عرض و 356 متر از سطح زمین ارتفاع دارد، راه بروید، شجاعت خود را بسنجید و مرزها را کنار بگذارید.

پل تریفت، کوه های آلپ سوئیس

تریفت یک پل معلق تماشایی در کوه های آلپ سوئیس است که 100 متر ارتفاع و 170 متر طول دارد و به شما منظره تماشایی یخچال تریفت را ارائه می دهد. سفر به این پل در گوندولا در نوع خودش یک ماجراجویی است و وقتی روی آن هستید، احساس هیجان و لذت وصف ناپذیری دارید.

غار پرستوها، سان لوئیس پوتوسی، مکزیک

این غار هیجان انگیز که 511 متر عمق و دهانه ای با عرض 60 متر دارد، یکی از بزرگترین غار های دنیا است. دیواره های این غار محل زندگی هزاران پرنده است که لانه هایشان را صبح ها ترک می کنند و شب ها از جنگل های اطراف به آن بازمی گردند. اگر به اندازه کافی شجاع هستید، علاوه بر دیدن پرندگان می توانید غارنوردی عمودی با یک طناب یا پرش به داخل آن را تجربه کنید.

آتشفشان ویلاریکا، پوکون، شیلی

اگر پریدن داخل غار برایتان جالب نیست، حتما به بانجی جامپینگ داخل دهانه یک آتشفشان فعال نیاز دارید. برای این کار باید خودتان را با یک طناب 105 متری از یک هلیکوپتر به پایین پرت کنید. شکی نیست که نزدیک شدن به قلب داغ و بخارآلود آتشفشان واقعا هیجان انگیز است، اما بسیار پرهزینه است و باید 16 هزار دلار بابت آن بپردازید.

غار های زیرآبی ساک آکتون در ساحل کارائیبی شبه جزیره یوکاتان

ساک آکتون طولانی ترین غار زیرآبی دنیا است که 350 کیلومتر طول و به طور متوسط 30 متر عمق دارد و حداکثر عمق آن به 120 متر می رسد. وقتی در این غار شنا می کنید احساس می کنید روی این سیاره نیستید. استخوان های انسانی متعلق به 13 هزار سال پیش در این غار کشف شده اند، اما محل کشف آن ها را اعلام نکرده اند تا دانشمندان بتوانند بررسی های خود را به دقت انجام دهند.

غار های نالان (Moaning)، کالیفرنیا، ایالات متحده

اگر به گشت و گذار در غار ها علاقه دارید، گردش در غار های نالان برایتان جالب خواهد بود. در این غار می توانید با یک طناب یا از یک پله مارپیچی پایین بروید تا پدیده های سنگی عظیم را از نزدیک ببنید.

کوه هواشان، چین

در اینجا می توانید هیجان انگیزترین کوه پیمایی دنیا را تجریه کنید. خودتان را برای یک پیاده روی فراموش نشدنی آماده کنید که قلبتان را به تپش وامی دارد. این جهتهای کوهپیمایی از تخته های چوبی باریک تشکیل شده اند که به صخره ها متصل شده و فضای کمی برای تعادل به شما می دهند. این تجربه ترسناک است، اما منظره بی نظیری ارائه می دهد که باعث می شود بار ها به اینجا برگردید.

منبع: brightside

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: برترین ها
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27131

به "دیدن این جاذبه های توریستی شجاعت می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدن این جاذبه های توریستی شجاعت می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید