دلیل ماندگاری برنامه های کودک در دهه های گذشته چه بود؟

به گزارش مجله سرگرمی، مجید قناد مجری پیشکسوت برنامه های کودک و نوجوان، از دلایل ماندگاری مجریان و برنامه کودک های گذشته گفت.

دلیل ماندگاری برنامه های کودک در دهه های گذشته چه بود؟

به گزارش خبرنگار ، برنامه های کودک در هر دوره ای که پخش می شوند، برای بچه ها خاطره می سازند و بچه ها هر دوره ای با آن برنامه ها خاطره دارند؛ زیرا برای تماشای آن برنامه ها ثانیه شماری می کردند. در دهه های گذشته مجری های توانا در عرصه کودک و نوجوان بسیار بودند که البته در قلب و ذهن بچه ها و نوجوانان ماندگار شده اند.

مجید قناد یکی از مجریان توانمند کودک و نوجوان است که در دهه 60 و 70 برنامه های بسیاری را برای بچه ها اجرا کرد.

او در مورد ماندگاری برنامه ها و مجریان در دهه های گذشته در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: از نظر من اگر کسی عاشق کار خود و آن را عمیقاً دوست داشته باشد و دنبال کند، قطعاً فردی پیروز خواهد شد. بسیاری از همکاران من در سال های گذشته از برنامه های کودک آغاز کردند و سپس به برنامه های بزرگسال رفتند. من از سال 1362 که کار خود را در برنامه از مدرسه تا مدرسه و بازی شادی تماشا آغاز کردم؛ بسیاری از برنامه های دیگر را هم اجرا نموده ام. البته بیشتر کار های من در حیطه خردسال، کودک و نوجوان بوده است.

وی ادامه داد: حیطه خردسال، کودک و نوجوان، سه دنیای مختلف است که در حین ارتباط با یکدیگر، ویژگی های خاصی دارند. از نظر من عشق و علاقه به کار سبب ماندگاری آن می گردد.

قناد در مورد کیفیت برنامه های کودک در سال های اخیر اعلام کرد: برنامه سازی کاری گروهی است و این را باید به یاد داشته باشیم؛ نزدیک به 20 الی 30 نفر در پشت صحنه فعالیت دارند و برای ساخت یک سریال هم حدود 50 الی 60 نفر در کار حضور دارند. به همین جهت کار در حوزه برنامه سازی احتیاج به حمایت دارد و در حال حاضر در برنامه ها احتیاج به اسپانسر زیاد است که البته اسپانسر برای برنامه های کودک و نوجوان کم داریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54387

به "دلیل ماندگاری برنامه های کودک در دهه های گذشته چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل ماندگاری برنامه های کودک در دهه های گذشته چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید