دروازه بان تیم ملی مقابل بولیوی کیست؟

به گزارش مجله سرگرمی، از بین گلرهای تیم ملی غیر از حسینی که در لیگ و حذفی بازی نکرده سه نفر دیگر جزو بهترین های تیم شان بوده اند و اگر ملاک آمادگی شان در مسابقات باشگاهی باشد هر سه نفر شانس بازی دارند اما ...

دروازه بان تیم ملی مقابل بولیوی کیست؟

به گزارش خبرنگاران ،فعلا سه بازی دوستانه برای تیم ملی تا قبل از جام ملتهای آسیا نهایی شده و بعد از مصاف با ازبکستان قرار است با بولیوی،ترنیدیاد و توباگو و ونزوئلا بازی کنیم.احتمالا قبل از آغاز جام ملتها هم در قطر یا امارات یکی دو بازی دیگر برگزار خواهیم کرد و با انجام این بازی ها درباره ترکیب تیم ملی می توان بیشتر صحبت کرد و قضاوت درست تری داشت.

شاید از حالا یکی از کم ابهام ترین پست های ترکیب تیم ملی پست دروازه بان باشد و بعد از نمایش خوب بیرانوند در جام ملتها از حالا همه نام او را در ارنج اصلی جام ملتها بنویسند اما گلر موفق پرسپولیس شاید نباید اسیر این پیش بینی ها گردد.تصاویر تمرینات دو سه روز اخیر تیم ملی و جدیت بیرانوند نشان می دهد او کمتر از هر کسی باور نموده که حتما در جام ملتها فیکس بازی خواهد نمود و بقیه شانسی برای بازی کردن در آن تورنمنت نخواهند داشت.

نمایش درخشان امیر عابدزاده در تاشکند کاری کرد تا بیرانوند بلافاصله بعد از جام جهانی احساس خطر کند ضمن اینکه رشید مظاهری و حسین حسینی هم آماده به نظر می رسند و از حالا کی روش و لوپز با این چالش روبرو شده اند که کدام گلر را به امارات نبرند.

در این میان حالا این پرسش وجود دارد که در بازی با بولیوی گلر تیم ملی کیست؟آیا کی روش باز هم یکی از گلرهای ذخیره را آزمایش می نماید یا بیرانوند را مقابل بولیوی به میدان خواهد فرستاد؟یا در هر نیمه به یکی از گلرهایش میدان می دهد؟

از بین گلرهای تیم ملی غیر از حسینی که در لیگ و حذفی بازی ننموده سه نفر دیگر جزو بهترین های تیم شان بوده اند و اگر ملاک آمادگی شان در مسابقات باشگاهی باشد هر سه نفر شانس بازی دارند اما کی روش که خودش گلر بوده و البته کارهای غیر قابل پیش بینی کم ننموده شاید با بازی دادن به گلر استقلال دنبال روحیه دادن به او بعد از ماجراهای اخیرش باشد.اوحتما نقشه هایی برای دروازه بان هایش دارد و با حرکت بعدی اش در دیدار با بولیوی می توان بهتر در این باره نظر داد.

3

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4682

به "دروازه بان تیم ملی مقابل بولیوی کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان تیم ملی مقابل بولیوی کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید