خلیفه اصل: صندلی استقلال خوزستان لیگ یک نیست

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: صندلی استقلال خوزستان در لیگ یک نیست و می تواند دوباره به لیگ برتر صعود کند و روزهای خوبی داشته باشد.

خلیفه اصل: صندلی استقلال خوزستان لیگ یک نیست

امیر خلیفه اصل در گفت و گو با خبرنگاران، درخصوص شرایط استقلال خوزستان پیش از بازی با نماینده تبریز در لیگ یک فوتبال کشور، اظهارکرد: با زحمات بازیکنانم توانستیم در اولین حضورم به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال خوزستان در دیداری خارج از خانه به پیروزی برسیم. اکنون نیز شرایط خوبی داریم و مدیریت باشگاه حمایت خوبی از ما دارد. بازیکنان با دل و جان کار می نمایند تا در بازی آینده با علم و ادب تیریز به برد برسیم.

وی با بیان این که قطعا صندلی استقلال پایین جدول نیست، اضافه نمود: انرژی خوبی از بازیکنانم می گیرم و پیشرفت خوبی داشته ایم. سعی می کنیم بازی به بازی پیش برویم و در بازی با تبریز نیز به دنبال سه امتیاز هستیم. مطمئن باشید نگاه ما به بالای جدول است و کوشش می کنیم در 11 هفته باقی مانده بهترین نتایج برای استقلال خوزستان رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با درخواست از طرفداران برای حمایت بیشتر از تیم، مطرح کرد: از طرفداران که در هر شرایطی کنار تیم بوده اند، قدردانی می کنم. از مردم خوزستان و اهواز می خواهم از تنها نماینده استان در لیگ یک حمایت نمایند. این تیم روزی قهرمان ایران شده و در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد. صندلی استقلال خوزستان در لیگ یک نیست و می تواند دوباره به لیگ برتر صعود کند و روزهای خوبی داشته باشد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

ariyablog.ir: آریا بلاگ: آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

hadiee.ir: مجله هدیه: از مسافرت تا ورزش از همه چیز و همه جا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69394

به "خلیفه اصل: صندلی استقلال خوزستان لیگ یک نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیفه اصل: صندلی استقلال خوزستان لیگ یک نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید