خسوس: می دانستم اندونزی را شکست می دهیم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از کسب اولین پیروزی در رقابت های قهرمانی آسیا گفت که برای او توانایی شاگردانش برای غلبه بر تیم ملی اندونزی آشکار بوده است.

خسوس: می دانستم اندونزی را شکست می دهیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت AFC، تیم ملی فوتسال ایران امروز (چهارشنبه) در اولین بازی خود در رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا به مصاف اندونزی رفت و پیروز شد این تیم را با نتیجه 5 بر یک شکست دهد.

خسوس کاندلاس، سرمربی تیم ملی ایران در سرانجام این بازی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان خود، گفت: می دانستیم می توانیم بازی را ببریم. تیم ملی ایران در این بازی با 110 درصد توان خود بازی کرد.

کاندلاس که در ادامه راه باید شاگردان خود را برای مصاف با تیم های فوتسال استرالیا و چین آماده کند، اضافه نمود: اندونزی تیم سختکوش بود و دوندگی فراوانی داشت و با این کار در بعضی مقاطع از بازی، برای ما دردسرساز شد. به نظر من اینکه تمام تیم ها در حال پیشرفت هستند برای فوتسال آسیا اتفاق خوبی است.

در سمت مقابل آندری ایراوان، سرمربی تیم ملی فوتسال اندونزی با وجود شکست تیمش در اولین بازی خود در مرحله گروهی رقابت ها، واکنش مثبتی داشت و گفت: بازیکنانم را تحسین می کنم چون آنها تا سرانجام بازی جنگیدند. تا سرانجام بازی جنگیدیم و دست از کوشش نکشیدیم. به نظر این بازی برای ما بازی مثبتی بود چون توانستیم مقابل ایران عملکرد خوبی را ارائه کنیم.

وی ادامه گفت: باخت ما تنها به خاطر اتفاقاتی بود که در سرانجام نیمه اول و سرانجام نیمه دوم رخ داد. در سرانجام نیمه اول بازیکنان ما تمرکز خود را از دست دادند و این در حالی بود که ما هنوز موقعیت هایی داشتیم، هرچند در نهایت نتوانستیم گل بزنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41900

به "خسوس: می دانستم اندونزی را شکست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسوس: می دانستم اندونزی را شکست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید