خبرنگاران نخستین جایزه پینووس با موضوع نوروز در کردستان برگزار می شود

به گزارش مجله سرگرمی، سنندج- خبرنگاران- رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج گفت: نخستین جایزه رسانه ای پینووس(قلم) با موضوع اخبار و گزارش های منتشر شده در ارتباط با نوروز در سال 1400 برگزار می شود.

خبرنگاران نخستین جایزه پینووس با موضوع نوروز در کردستان برگزار می شود

سیدمختار هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه پوستر جایزه رسانه ای پینووس در دهمین نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج طی هفته جاری رونمایی شد، گفت: این جایزه از سال آینده به طور ماهانه و در یک رقابت آزاد و حرفه ای براساس انتخاب هیات داورانی از دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها به برگزیدگان اهدا می شود.

وی اضافه کرد: این جایزه در راستای کمک به توسعه محتوای رسانه ای مکتوب اهدا می شود و در این رقابت آثاری که در قالب یادداشت، تحلیل، مقاله، مصاحبه و گزارش باشند داوری می شوند.

رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج با بیان اینکه نخستین جایزه این رقابت به آثاری با موضوع نوروز در کردستان تعلق می گیرد، گفت: آثاری که از تاریخ 15 اسفند 1399 تا 20 فروردین ماه 1400 در خبرگزاری ها، روزنامه های سراسری، نشریات محلی، سایت های خبری و شبکه های اجتماعی منتشر شده باشند، می توانند در این رقابت شرکت کنند.

وی یادآور شد: علاقه مندان برای شرکت می توانند تا تاریخ 20 فروردین 1400 آثار خود را به ایمیل جشنواره و یا شماره مجازی که در اسرع وقت اعلام می شود ارسال کنند.

نخستین شماره ماهنامه اجتماعی، فرهنگی با عنوان پینووس کردستان به مدیر مسوولی فرشید اردلان اوایل هفته به جمع مطبوعات استان کردستان پیوست.

در حال حاضر براساس آمار منتشر شده در سامانه جامع رسانه ها، 109 نشریه در استان کردستان مجوز انتشار دارند که از این تعداد یک روزنامه 66 نشریه شامل 12 هفته نامه، 6 دوهفته نامه، 10 ماهنامه، یک دوماهنامه، 26 فصلنامه و 12 دو فصلنامه است و مابقی را هم رسانه های الکترونیک برخط تشکیل داده است.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 138084

به "خبرنگاران نخستین جایزه پینووس با موضوع نوروز در کردستان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نخستین جایزه پینووس با موضوع نوروز در کردستان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید