خبرنگاران مجموعه ورزشی خرم آباد تا پایان دولت به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله سرگرمی، خرم آباد - خبرنگاران - معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: مجموعه ورزشی خرم آباد به عنوان دستاورد مهم دولت در لرستان تا انتها دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران مجموعه ورزشی خرم آباد تا پایان دولت به بهره برداری می رسد

جمشید تقی زاده روز پنجشنبه در بازدید از مجموعه ورزشی خرم آباد گفت: این مجموعه ورزشی یکی از مهمترین پایگاه های ورزشی کشور می باشد که قابلیت میزبانی در سطح فراملی را دارد.

وی ادامه داد: این مجموعه دستاورد مهم دولت در لرستان می باشد که اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا سرانجام دولت به بهره برداری برسد.

وی افزود: تنها سکو و چمن این مجموعه باقی مانده و در صورت اتمام تیم فوتبال خیبر خرم آباد هم می تواند میزبان رقابت ها در این مجموعه باشد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این مجموعه سالن دو و میدانی یکی از منحصر به فرد ترین مجموعه ورزشی کشور می باشد که شرکت توسعه و تجهیز آن را افتتاح کرده است و این مجموعه بسیار استاندارد و ماندگار است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون جهانی دوومیدانی در آینده از این مجموعه بازدید خواهد کرد و در صورت امکان پایلوت مسابقات کشوری خواهد شد.

تقی زاده اظهار کرد: همچنین در کنار آن مجموعه ژیمناستیک در نظر گرفته شده که توسط راه و شهرسازی انجام تکمیل خواهد شد.

وی گفت: جمع بندی از بازدید به شورای معاونین ارائه می شود و امیدواریم با تکمیل مجموعه ورزشی خرم آباد میزبان مسابقات مختلفی بوده و مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد.

10 خانه ورزش روستایی لرستان روز پنجشنبه با حضور جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان تجهیز شد و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.

جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در سفر یکروزه خود به لرستان ضمن شرکت در آیین تجهیز خانه های ورزش روستایی از طرح های ورزشی استان بازدید خواهد کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 126916

به "خبرنگاران مجموعه ورزشی خرم آباد تا پایان دولت به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مجموعه ورزشی خرم آباد تا پایان دولت به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید