خبرنگاران سرمربی تیم طرفدار تهران: مساوی مقابل تیم قشقایی شیراز عادلانه بود

به گزارش مجله سرگرمی، شیراز - خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال طرفدار تهران گفت: 2 تیم بازی خوبی ارایه نکردند و فرصت های زیادی روی دروازه ها به وجود نیامد برای همین مساوی نتیجه عادلانه بود که رقم خورد.

خبرنگاران سرمربی تیم طرفدار تهران: مساوی مقابل تیم قشقایی شیراز عادلانه بود

به گزارش خبرنگاران رضا عنایتی سه شنبه پس از بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اینکه 2 امتیاز از دست دادیم اماهنوز اتفاق خاصی رخ نداده زیرا بازیهای زیادی در پیش داریم برای همین می توانیم در ادامه جبران کنیم.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران ادامه داد : برای ما در این فصل اینگونه نبوده است که بخواهیم به لیگ برتر صعود کنیم اما می کوشیم در سرانجام صندلی خوبی را در جدول به دست آوریم.

وی افزود: باشگاه هوا ار هنوز زیر ساخت ها را برای صعود به لیگ برتر فراهم نکرده است.

عنایتی ادامه داد: سعی داریم شرایط خوبی برای بازیکنان ایجاد کنیم که بتوانند از ظرفیت های خود بهتر استفاده نمایند و در همین بازی هم اگر آمادگی ذهنی بهتری داشتند می توانستیم پیروز شویم.

چمن استادیوم پارس شیراز بهتر شده است

سرمربی تیم طرفدار گفت: چمن استادیوم پارس بهتر از قبل شده است به ویژه اینکه بارش باران موجب شد زمین کیفیت بهتری داشته باشد و مشکل خاصی روی آن نداشتیم، هر چند توقع ما این است که شهر بزرگی مثل شیراز بتواند زمین مناسب تری را تهیه کند تا همه از بازی های زیباتر لذت ببرند.

بازیکن سابق تیم ملی ایران در خصوص اعتراض هایی که به داوران مسابقات لیگ یک می گردد هم گفت: ما اهل جار و جنجال نیستیم و شاید برای همین در بعضی بازی ها داوران علیه ما تصمیم های عجیبی گرفته اند.

وی گفت: احساس می کنم هر کسی صدایش را بلندتر کند، می تواند از بعضی امتیازات برخوردار گردد و شاید در آینده برای اینکه حقم ضایع نگردد، مجبور شوم از همین شیوه استفاده کنم.

عنایتی اضافه نمود: به تیم قشقایی بابت نمایش خوبی که ارائه داد تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه پیروز باشند ضمن اینکه حق شیراز است که یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد و برای هر 2 تیم این شهر آرزوی پیروزیت دارم.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 139999

به "خبرنگاران سرمربی تیم طرفدار تهران: مساوی مقابل تیم قشقایی شیراز عادلانه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تیم طرفدار تهران: مساوی مقابل تیم قشقایی شیراز عادلانه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید