حریفان ایران در ایتالیا آماده می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: حریفان تیم والیبال جوانان ایران در مسابقات جهانی ترکیه، برای حضور پرقدرت در این رقابت ها از امروز دیدارهای تدارکاتی را در دستور کار خود قرار داده اند.

حریفان ایران در ایتالیا آماده می شوند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دنیای والیبال، تیم های والیبال زیر 21 سال برزیل، آرژانتین و ژاپن امروز (چهارشنبه) برای شرکت در یک تورنمنت محبت آمیز راهی ایتالیا می شوند تا برای مسابقات قهرمانی زیر 21 سال دنیا آماده شوند.

تیم جوانان برزیل، دومین تیم پرافتخار دنیا در این رده سنی است که تاکنون 4 عنوان قهرمانی و 12 مدال در 16 دوره گذشته این مسابقات بدست آورده است. روسیه که در سال 2011 به عنوان قهرمانی دنیا رسید با 8 مدال طلا و در مجموع 13 مدال، پیروز ترین تیم دنیا است.

برزیل که در سال 2011 به عنوان پنجمی رسید در تورنمنت محبت آمیز رم قبل از اینکه به شهر ازمیر ترکیه برود، بازی خواهد نمود. آنها در گروه D با روسیه، ایتالیا، فرانسه و ونزوئلا بازی می نمایند.

لیاندرو کاروالیو، مربی تیم برزیل می گوید: برای ما خیلی مهم بود که قبل از مسابقات دنیای با تیمی مثل ژاپن که سبک متفاوتی دارد بازی کنیم. ژاپن، قهرمان آسیاست و تیم قدرتمندی دارد. بازی با این تیم فرصت خوبی برای ماست که تجربه جدیدی کسب کنیم. آنها تیم سختی برای رقابت هستند.

در گروه A مسابقات دنیای، تیم های ترکیه، چین، مصر، هند و مراکش حضور دارند. بازی های گروه B که شامل تیم های آرژانتین، ایران، ژاپن، مکزیک و استونی است مثل گروه A در سالن بسکنت اسپورتس شهر آنکارا برگزار می گردد.

در گروه C نیز صربستان، آمریکا، تونس، کانادا و روآندا حضور دارند.

تیم والیبال جوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا که از 31 مرداد تا دهم شهریور ماه امسال به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد، آماده می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35168

به "حریفان ایران در ایتالیا آماده می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان ایران در ایتالیا آماده می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید