حاشیه ملاقات استقلال - تراکتور، کری خوانی به سبک استقلالی ها برای پرسپولیس، بنرهای تبلیغاتی دست بردار نیستند

به گزارش مجله سرگرمی، کانون طرفداران باشگاه استقلال با نصب بنرهایی در استادیوم امام رضا (ع) کری خوانی با رقیب سنتی را حتی در ملاقات فینال جام حذفی هم فراموش نکرده است.

حاشیه ملاقات استقلال - تراکتور، کری خوانی به سبک استقلالی ها برای پرسپولیس، بنرهای تبلیغاتی دست بردار نیستند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ آنلاین از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال و تراکتور در ملاقات فینال جام حذفی از ساعت 18:15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزشگاه امام رضا (ع) برای این ملاقات آماده شده است، البته با سبک تزیین سازمان لیگ! بازهم روی سکوهای ورزشگاه بنرهای تبلیغاتی فراوان دیده می گردد تا ببیندگان تلویزیونی در آخرین بازی فصل فوتبال بی نصیب از تصاویر در نظر گرفته این سازمان نباشند.

کانون طرفداران باشگاه تراکتور در قسمت شرقی ورزشگاه، پرچم عظیم این باشگاه را روی سکوها نصب نموده است.

همچنین کانون طرفداران باشگاه استقلال نیز در اقدامی جالب، پارچه نوشته هایی با اعداد 6 و 4 در قسمت غربی ورزشگاه به نمایش درآورده و به این شکل برای طرفداران رقیب سنتی خود پرسپولیس کری خوانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 106245

به "حاشیه ملاقات استقلال - تراکتور، کری خوانی به سبک استقلالی ها برای پرسپولیس، بنرهای تبلیغاتی دست بردار نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه ملاقات استقلال - تراکتور، کری خوانی به سبک استقلالی ها برای پرسپولیس، بنرهای تبلیغاتی دست بردار نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید