جاده های آذربایجان غربی باز است، آماده باش نیروهای امدادی

به گزارش مجله سرگرمی، عباس جعفری در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه به دلیل شروع بارش ها از دو روز گذشته در استان روز گذشته شاهد گرفتار شدن 70 خودرو با 200 سرنشین در جاده های شهرستان چالدران بودیم اضافه کرد: با کوشش نیروهای امدادی و جمعیت هلال احمر این افراد نجات یافتند.

جاده های آذربایجان غربی باز است، آماده باش نیروهای امدادی

وی با بیان اینکه هم اکنون تردد در محورهای استان ادامه دارد و هم اکنون بارشی در جاده ها و شهرهای استان نداریم مطرح نمود: به دلیل نداشتن زنجیر چرخ و نبود آمادگی لازم برای فصل بارش برف تعدادی از شهروندان دچار مشکل شدند که توصیه می گردد ایمنی لازم را رعایت نمایند.

جعفری با اشاره به اینکه نیروهای امدادی استان در آماده باش کامل هستند مطرح نمود: طرح راهداری زمستانی نیز از 15 آذرماه سال جاری با حضور نیروهای امدادی اعضای شورای مدیریت بحران اجرایی می گردد.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تردد در جاده های آذربایجان غربی به علت بارش باران و مه آلودگی به کندی صورت می گیرد ادامه داد: بر اساس اعلام هواشناسی استان آخرین نقشه های پیش یابی نشان دهنده عبور امواج کم دامنه از سطح استان است که طی امروز در برخی نقاتط استان سبب بارش خفیف باران و در ارتفاعات بارش برف و مه آلودگی شده و از فردا به تدریج از میزان ابرناکی کاسته خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6026

به "جاده های آذربایجان غربی باز است، آماده باش نیروهای امدادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده های آذربایجان غربی باز است، آماده باش نیروهای امدادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید