تیراندازی در کارولینای شمالی جان دختر 9 ساله را گرفت

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک پست، وقوع دو حادثه تیراندازی در یکی از محلات شهر استیتسویل واقع در استان کارولینای شمالی آمریکا به کشته شدن دختر بچه ای 9 ساله منجر شد حال آنکه در این حوادث، دو پسر بچه 7 و 10 ساله هم زخمی شدند.

تیراندازی در کارولینای شمالی جان دختر 9 ساله را گرفت

پلیس این شهر اعلام نمود که در حادثه اول، فرد مسلح در حالی که سوار بر یک مرسدس بنز سفید رنگ بوده در حدود ساعت 7 شب گذشته (به وقت محلی) در بلوار ویلسون لی به سوی منازل مسکونی در این محله تیراندازی نموده است.

دختر بچه ای 9 ساله و پسر بچه ای 7 ساله طی این حادثه مورد اصابت گلوله نهاده شدند که هر دوی آنها به بیمارستان منتقل شدند اما پزشکان از مرگ دختر بچه خبر دادند.

حادثه تیراندازی دوم بعد از حدود 90 دقیقه از وقوع حادثه اول اتفاق افتاده است. در این حادثه، طبق اظهارات شاهدان، فرد مسلح که در حال راندن خودروی هوندا آکورد سفید رنگ در خیابان نیوبرن این محله بوده، به منازل مسکونی تیراندازی نموده است که طی آن پسر بچه 10 ساله هدف گلوله نهاده شد. وی پس از انتقال به بیمارستان نجات یافت.

هنوز هیچ بازداشتی در این رابطه صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که روزانه خبرهای متعددی در مورد تیراندازی در آمریکا و آمار بالای جان باختگان در این حوادث منتشر می گردد، لابی قدرتمند سلاح اجازه نمی دهد که قانونی در مورد اعمال محدودیت بر حمل سلاح در این کشور تصویب گردد.

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا و فروش انواع مختلف آن در فروشگاه ها سبب شده تا اغلب مردم اسلحه شخصی در اختیار داشته باشند و به همین دلیل آمار قتل و کشتار در این کشور با استفاده از سلاح گرم بسیار بالا است.

asemaneto.ir: آسمان تو: خرید بلیط پرواز، تور های لحظه آخری مسافرتی

iraniro.ir: تور ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

anti6.ir: آخرین خبر: اخبار و مقالات روز دنیا را اینجا بخوانید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 153563

به "تیراندازی در کارولینای شمالی جان دختر 9 ساله را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در کارولینای شمالی جان دختر 9 ساله را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید