توسعه گردشگری بهترین روش برای خنثی سازی تحریم های آمریکاست

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده مردم فردوس، سرایان و طبس در مجلس و نائب رئیس کمیسیون اصل 90 با اشاره به تحریم های گسترده، یک جانبه و ظالمانه آمریکا علیه کشورمان، توسعه گردشگری را بهترین روش برای خنثی سازی تحریم ها به دلیل ارتباط ملل با یکدیگر دانست.

توسعه گردشگری بهترین روش برای خنثی سازی تحریم های آمریکاست

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا امیرحسنخانی نماینده فردوس، سرایان و طبس، امروز دوشنبه 16 مهر با اشاره به اینکه در یک سال گذشته با وجود محدودیت منابع اقتصادی و تحریم های گسترده همزمان با نقض برجام از سوی آمریکا، گام های مثبت و سازنده ای در سازمان میراث فرهنگی برداشته شده است، اظهار کرد: انتظار داریم این تحرک و پویایی با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی وجود نگاه کارشناسانه و مدبرانه که در مدیریت سازمان گردشگری را مثبت ارزیابی و توضیح داد: این نگاه باعث ایجاد تحول در سازمان میراث فرهنگی شده است.

نقش مهم سازمان میراث فرهنگی در توسعه و پیشرفت کشور

امیرحسنخانی ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی امروز می تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور ایفا نماید و امروز شاهد هستیم که در یک سال گذشته صندلی این سازمان ارتقا یافته است و این موضوع مرهون کوشش و پیگیری های مسئولان این مجموعه است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، توسعه صنعت گردشگری، حفاظت از میراث فرهنگی و ترویج آن، فراوری و فروش صنایع دستی سه وظیفه مهم و خطیر این سازمان برشمرد که با حضور نیروهای متخصص و کارآمد در این حوزه ها اقدمات موثر و مفیدی انجام شده است.

ضرورت وجود باور عمومی برای جایگزین کردن گردشگری به جای فروش نفت

او یادآور شد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید با پشتیبانی قانونی و اعتباری حمایت های لازم را از سازمان میراث فرهنگی داشته باشند، چراکه این هماهنگی ها برای فراهم آوردن بستر ارتقای صندلی این مجموعه در پررنگ شدن نقش آن در اقتصاد کشور لازم و لازم است.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس توضیح داد: گردشگری در شرایط فعلی بهترین روش خنثی کردن تحریم های آمریکاست که می تواند ارتباط با ملت ها را گسترش دهد و قطعاً گردشگری می تواند جایگزین محدودیت فروش نفت گردد که این موضوع احتیاج به باور عمومی در سطح دولت و مجلس دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37514

به "توسعه گردشگری بهترین روش برای خنثی سازی تحریم های آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری بهترین روش برای خنثی سازی تحریم های آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید