تندگویان: اگر به خود نیاییم طلاق به خانه های خودمان می رسد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان برشی از جمعیت کشور هستند و با وجود آسیب های اجتماعی، اگر به خود نیاییم طلاق به خانه های خودمان نیز خواهد رسید.

تندگویان: اگر به خود نیاییم طلاق به خانه های خودمان می رسد

به گزارش خبرنگاران، محمد مهدی تندگویان امروز یک شنبه(15مهر ماه) در چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان اظهار کرد: سازمان ورزش و جوانان فقط مختص به ورزش نیست بلکه بسیار گسترده تر از ورزش است و موضوع اشتغال جوانان را دنبال می نماید.

معاون ساماندهی امور جوانان با اشاره به خطرات آسیب های اجتماعی در جوانان توضیح داد: اگر به خود نیاییم طلاق به خانه های خودمان نیز می رسد و همچنین اگر آسیب های اجتماعی کنترل نشود نیرو انتظامی نمی تواند کاری را از پیش ببرد.

وی حضور جوانان در اغتشاشات را ناشی از مسائل ساماندهی امور جوانان دانست و عنوان نمود: جمعیت جوان زیادی در کشور داریم در واقع در مورد برشی از جمعیت صحبت می کنیم که اگر بتوانیم مسائل آن ها را حل کنیم دستگاه های اجرایی می توانند به آرامش برسند.

تندگویان ادامه داد: تخصیص اعتبارات بر اساس مشارکت های مدنی جوانان بوده است که به دلیل مسائل زیرساخت های موجود این بخش در کردستان، پرداختی ها به این استان کم بوده است.

وی با اشاره به امتیازات حضور جوانان در تشکل ها گفت: مسئولان استان با تشویق جوانان به فعالیت در سمن ها می توانند از توانمندی آنها استفاده نمایند و همچنین جوانان هم زیر چتر حمایتی ما قرار می گیرند.

معاون ساماندهی امور جوانان در خاتمه درخصوص آمار طلاق کشور یادآور شد: بسیاری از طلاق ها در کمتر از 5 سال بعد از ازدواج و به خصوص یکسال پس از ازدواج صورت می گیرد که امیدواریم با اجرای مکانیسم هایی همچون مشاوره پیش از ازدواج این میزان کاهش یابد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4545

به "تندگویان: اگر به خود نیاییم طلاق به خانه های خودمان می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندگویان: اگر به خود نیاییم طلاق به خانه های خودمان می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید