تناقض در رأی کمیته انضباطی و صحبت های رئیس کمیته انضباطی، تراکتور کتبی محروم شد، شفاهی تبرئه!

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیته انضباطی در حالی از عدم محرومیت طرفداران تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر صحبت نموده که در حکم کمیته انضباطی، به صراحت اعلام شده طرفداران تیم تبریزی از حضور در استادیوم محروم هستند.

تناقض در رأی کمیته انضباطی و صحبت های رئیس کمیته انضباطی، تراکتور کتبی محروم شد، شفاهی تبرئه!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز 23 شهریورماه در حکمی که روی سایت فدراسیون فوتبال نهاده شد (لینک خبر فدراسیون فوتبال)، اعلام نمود که باشگاه تراکتور به دلیل تخلف تماشاگرانش در دیدار مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، به 30 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد و محرومیت تعلیقی طرفداران این تیم نیز که مربوط به فصل گذشته است، به حالت اجرا در خواهد آمد. همچنین در حکم کمیته انضباطی تأکید شده این رای در مورد جریمه نقدی قابل تجدید نظر اما درباره محرومیت تماشاگران قطعی است.

با این حال اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شب گذشته (دوشنبه) در واکنش به این سوال که آیا باشگاه تراکتور یک جلسه محروم از حضور طرفدارانش محروم شده است یا خیر، گفت: خیر، تراکتور تبریز محروم نشده، فقط به 30 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است که به آن رأی هم اعتراض کرد. اگر این 30 میلیون تومان قطعی گردد، محرومیت سال گذشته هم احیا خواهد شد. ما سال جاری تراکتور را محروم نکرده ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که پس تیم تراکتور یک جلسه محروم نیست؟ گفت: خیر، محروم نیست، فقط 30 میلیون تومان جریمه نقدی است که به آن هم اعتراض کردند. مثلاً اگر فردا کمیته استیناف رأی به برائت باشگاه تراکتور از آن 30 میلیون تومان بدهد، محرومیت یک جلسه ای هم اجرا نخواهد شد.

به گزارش خبرنگاران حسن زاده در حالی شب گذشته این صحبت ها را عنوان کرد که متن حکم کمیته انضباطی خلاف صحبت های او را نشان می دهد و باید دید در نهایت باشگاه تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر در دیدار مقابل گل گهر از حضور تماشاگرانش محروم است، یا خیر.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45725

به "تناقض در رأی کمیته انضباطی و صحبت های رئیس کمیته انضباطی، تراکتور کتبی محروم شد، شفاهی تبرئه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تناقض در رأی کمیته انضباطی و صحبت های رئیس کمیته انضباطی، تراکتور کتبی محروم شد، شفاهی تبرئه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید