تمدید زمان استفاده از بسته های اینترنت پس از برطرف محدودیت ها

به گزارش مجله سرگرمی، دیجیاتو نوشت: بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، زمان استفاده از بسته های اینترنت همراه پس از برطرف محدودیت های حاکم در اینترنت و عادی شدن شرایط کشور، تمدید می گردد.

تمدید زمان استفاده از بسته های اینترنت پس از برطرف محدودیت ها

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد مدت زمان استفاده از حجم به جامانده بسته های اینترنت کاربران تمدید می گردد. به نظر می رسد که این تصمیم بخاطر شرایط اینترنت در کشور اجرا شده و در واقع وزارت ارتباطات میخواهد که با این کار، حق و حقوق مشترکین را که در این مدت نتوانستند از بسته های اینترنتی خود به درستی استفاده نمایند، حفظ کند.

بر اساس این اطلاعیه که به تازگی منتشر شده، در پی هماهنگی صورت گرفته با اپراتورهای تلفن همراه، از زمان عادی شدن شرایط و برطرف محدودیت ها در دسترسی به اینترنت، حجم به جامانده بسته های اینترنت کاربران، معادل زمان قطعی، تمدید می گردد. این زمان هنوز به طور دقیق معین نیست و در اطلاعیه رگولاتوری درباره زمان عادی شرایط اینترنت نیز صحبتی به میان نیامده است. بعلاوه در بیانیه رگولاتوری به این موضوع اشاره نشده که تکلیف مشترکین اینترنت ثابت چه خواهد شد چرا که این دسته از مشترکین نیز با اختلال های فراوانی در روزهای اخیر روبرو بودند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 مهر 1401 بروزرسانی: 12 مهر 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164415

به "تمدید زمان استفاده از بسته های اینترنت پس از برطرف محدودیت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید زمان استفاده از بسته های اینترنت پس از برطرف محدودیت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید