کوشش برادران عالمیان برای صعود به جمع 8 نفر برتر کاپ آسیا ، شهسواری حذف شد

به گزارش مجله سرگرمی، هر سه نماینده ایران در دور سوم مرحله گروهی پینگ پنگ کاپ آسیا پیروز شدند اما شهسواری حذف شد.

کوشش برادران عالمیان برای صعود به جمع 8 نفر برتر کاپ آسیا ، شهسواری حذف شد

به گزارش خبرنگاران، 16 بازیکن برتر رنکینگ دنیای پینگ پنگ بازان آسیا و نفرات برتر مناطق مختلف آسیا در کاپ آسیا حضور دارند و ندا شهسواری و برادران عالمیان نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.

نوشاد عالمیان که در صندلی 68 دنیا نهاده شده است در گروه B بازی ها پس از دو شکست مقابل چوانگ یوان نماینده چین تایپه که در صندلی 15 دنیا نهاده شده است و سانگیون نماینده کره که در رده 42 دنیا نهاده شده است در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل وونگ از هنگ کنگ که در رده 7 دنیا نهاده شده است 3 بر 2 پیروز شد و در صندلی سوم گروه خود نهاده شد.

نیما عالمیان نیز با کسب سه پیروزی در صدر گروه D نهاده شد. نیما عالمیان که رنکینگ 105 دنیا را در اختیار دارد در گروه D رقابت ها با نتیجه 3 بر 2 از سد پاداساگ نماینده تایلند که در رده 213 دنیا نهاده شده است، گذشت. نیما در دومین بازی مرحله گروهی نیز 3 بر 2 از سد دیسای هارمیت از هند گذشت که در رده 89 دنیا نهاده شده است. نیما در آخرین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف عبدالعزیز از عربستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

حال نیما و نوشاد عالمیان برای صعود به جمع 8 نفر برتر فردا برای صعود به جمع 8 نفر برتر به مصاف حریفان خواهند رفت. نیما با چن از چین تایپه و نوشاد با لی سانگ سو از کره جنوبی رقابت خواهند کرد.

ندا شهسواری نیز که در رده 297 رنکینگ دنیای نهاده شده است، تنها نماینده بانوان ایرانی در نخستین بازی خود مقابل سوتاسینی از تایلند دارنده رنکینگ دنیای 58 به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر باخت.

او در بازی دوم خود با نتیجه 3 بر صفر مقابل مانیکا از هند که در رده 119 رنکینگ دنیای نهاده شده است باخت. شهسواری در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل آیا محمد از قطر رفت و 3 بر صفر پیروز شد و در صندلی سوم گروه D نهاده شد و از صعود به مرحله بعد بازماند.

توضیحات فنی در رابطه با جداول مقدماتی کاپ آسیا و نحوه راهیابی به مرحله بعد:

نفرات اول و دوم گروه های A ، B ، C به جمع 8 ورزشکار برتر مسابقات راه می یابند.

نفر اول گروه D و نفرات سوم گروه های A ، B ، C بصورت حذفی با هم رقابت می نمایند، نفرات بازنده برای کسب مقام نهم و دهم به رقابت پرداخته و دو نفر برنده به جمع 8 ورزشکار برتر راه می یابند تا برای کسب مقام های اول تا هشتم مبارزه نمایند، بقیه نفرات که پیروز به صعود از گروه مقدماتی نمی شوند، در صندلی مشترک یازدهم قرار می گیرند.

رقابت های پینگ پنگ کاپ آسیا روزهای 24 تا 26 شهریور ماه به میزبانی هند برگزار می گردد.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60126

به "کوشش برادران عالمیان برای صعود به جمع 8 نفر برتر کاپ آسیا ، شهسواری حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برادران عالمیان برای صعود به جمع 8 نفر برتر کاپ آسیا ، شهسواری حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید