تانک نو چینی که ادعای رقابت با لندکروزر را دارد

به گزارش مجله سرگرمی، تانک 600 به اسم دومین محصول برند تازه تأسیس تانک، چندی پیش با انتشار اسکچ ها و تصاویر غیررسمی، توجهات را به خود جلب کرد.

تانک نو چینی که ادعای رقابت با لندکروزر را دارد

به گزارش خبرنگاران، این شاسی بلند نو چینی قرار است رسماً آخر همین ماه در نمایشگاه چنگدو معرفی گردد اما پیش از آن، تانک اولین تصاویر رسمی از 600 را منتشر نموده است. این خودرو به اسم یک آفرودر لوکس، خود را رقیبی برای تویوتا لندکروزر می داند.

تانک 600 با استایلی جعبه ای شکلی، سعی در ایجاد نمای لوکسی داشته است. بعلاوه گفته شده در طراحی این خودرو از معماری امپراطوری های چین باستان الهام گرفته شده است.

در جلوی خودرو، جلوپنجرهٔ شش ضلعی بسیار عظیمی طراحی شده که لوگوی تانک هم در میزانٔ عظیمی در میانهٔ آن خودنمایی می نماید.

در طرفین این جلوپنجره، چراغ های نسبتاً ساده ای جای گرفته اند و دی لایت های C شکلی هم روی سپر تعبیه شده اند.

بعلاوه برای افزایش حس تجمل، در این قسمت به طور گسترده ای از کروم استفاده شده است. پروفیل جانبی خودرو با خطوط صاف و معمولی، نمای ساده ای دارد اما مثل همهٔ خودروهای لوکس، در اینجا از رینگ های کرومی و زه کرومی دور پنجره ها استفاده شده تا به بیننده القا کند که با شاسی بلند لوکسی طرف است.

تانک 600 در طراحی عقب اما از تانک 300 الهام گرفته و همان ویژگی ها را ادامه داده است؛ بنابراین در اینجا هم چرخ زاپاس روی درب صندوق و چراغ های عمودی به چشم می خورد اما این چراغ ها حالا کمی عظیم تر بوده و گرافیکی چهارقسمتی دارند.

این خودرو 5,070 میلی متر طول، 1,934 میلی متر عرض و 1,905 میلی متر ارتفاع داشته و فاصلهٔ محوری آن 2,850 میلی متر است؛ بنابراین، تانک 600 از لحاظ میزان از پرادو عظیم تر بوده و بیشتر به لندکروزر نزدیک است. هنوز تصویری از داخل این خودرو منتشر نشده و برای تماشا کابین آن باید تا نمایشگاه چنگدو صبر کنیم.

تانک 600 در بخش قوای محرکه به یک پیشرانهٔ 3 لیتری V6 توربو با 350 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور به همراه یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک مجهز شده که هردو برای اولین بار به طور مستقل به وسیله خود گریت وال توسعه پیدا نموده اند؛ بنابراین درحالی که تقریباً همهٔ شاسی بلندهای عظیم چینی به پیشرانه های چهار سیلندر مجهز هستند، چنین قوای محرکهٔ قدرتمند و پیشرفته ای می تواند برگ برندهٔ مهمی برای تانک 600 باشد.

به طور کلی، این خودروی قابل توجهی از یک شرکت چینی محسوب می گردد که احتمالاً حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت ولی بااین حال باید صبر کرد و دید که آیا می تواند فرایند پیروز تانک 300 را ادامه دهد یا نه.

منبع: پدال

مجله دعوت: مجله دعوت | انجمن فعالین و توسعه دهندگان وب

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 155883

به "تانک نو چینی که ادعای رقابت با لندکروزر را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تانک نو چینی که ادعای رقابت با لندکروزر را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید