تأثیر تفضلی روی گل دوم پتربورو

به گزارش مجله سرگرمی، پتربورو بعد از چند شکست و تساوی متوالی ، در هفته بیست و دوم لیگ یک انگلیس میهمان شرزبوری بود. بازی در استادیوم مونت گومری و در حضور رایان تفضلی برگزار گردید که دو تیم به تساوی 2 بر 2 رسیدند.

تأثیر تفضلی روی گل دوم پتربورو

بیست و دومین بازی تفضلی برای پتربورو

پتربورو هنوز هم یکی از مدعیان جدی حضور در چمپیونشیپ است. هر چند نتایج این تیم نسبت بهد ابتدای فصل افت نموده اما پتربورو همچنان در رده چهارم جدول حضور دارد. پتربورو بعد از چند شکست و تساوی متوالی ، در هفته بیست و دوم لیگ یک انگلیس میهمان شرزبوری بود. بازی در استادیوم مونت گومری شهر شرزبوری و در حضور 5393 تماشاگر برگزار گردید و رایان تفضلی مثل همیشه در ترکیب ثابت پتربورو حضور داشت.

پتربورو که احتیاج مبرمی به کسب پیروزی داشت با گل دقیقه 2 دوچرتی از حریف عقب افتاد اما گودن در دقیقه 12 بازی را به تساوی کشاند. اوکه نا بیرهیه در دقیقه 59 باعث برتری شرزبوری شد اما بنت در دقیقه 2+90 گل دوم پتربورو را با دخالت تفضلی زد تا بازی با تساوی 2 بر 2 به خاتمه برسد.

این تساوی خارج از خانه باعث شد تا پتربورو 40 امتیازی گردد و در رده چهارم جدول قرار بگیرد. پورتسموث با کسب 48 امتیاز از 22 بازی صدرنشین است، لوتون تاون با 44 امتیاز از 22 بازی دوم است و ساندرلند با 43 امتیاز از 20 بازی در رده سوم واقع شده است. رایان تفضلی که این روزها اخباری درباره حضورش در فولام منتشر شده، برای بیست و دومین بازی پیاپی در ترکیب پتربورو نهاده شد و 90 دقیقه برای این تیم بازی کرد. تفضلی روی هم 1936 دقیقه در زمین بوده و در طول این 22 بازی، فقط 34 دقیقه حضور در زمین را از دست داده.

تفضلی هم قبل و هم بعد از جام جهانی 2018 امیدوار بود به پیراهن تیم ملی برسد و توسط کی روش حضور در اردو را تجربه کند اما این مدافع 196 سانتیمتری هرگز به هدف خود نرسید و در فهرست 35 نفره کارلوس کی روش جایی به دست نیاورد.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8446

به "تأثیر تفضلی روی گل دوم پتربورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأثیر تفضلی روی گل دوم پتربورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید