بهره برداری از 9 اقامتگاه بوم گردی در گالیکش

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گالیکش از بهره برداری 9 اقامتگاه بوم گردی در این شهرستان طی سال گذشته اطلاع داد.

بهره برداری از 9 اقامتگاه بوم گردی در گالیکش

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، محمد رزاقی امروز یکشنبه 31 فروردین ماه 99 با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته 9 اقامتگاه بوم گردی با حجم سرمایه گذاری 13 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید و مجوز بهره برداری آن ها صادر شد.

او اعلام نمود: این واحدها با زیربنای 1020 مترمربع علاوه بر ایجاد اشتغال برای 10 نفر در شهرستان، با تعداد 33 اتاق ظرفیت پذیرش 275 نفر را دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گالیکش همچنین با اشاره به تعداد موافقت نامه اصولی صادر شده در سال 98 برای اقامتگاه های بوم گردی شهرستان گفت: در این سال همچنین برای هشت طرح بوم گردی با حجم سرمایه گذاری 33 میلیارد و 710 میلیون ریال موافقت نامه اصولی صادر شده است که امیدوریم در امسال فرایند اجرای این پروژه ها شروع گردد.

رزاقی با اشاره به تعطیلی واحد های اقامتی گالیکش با توجه به شیوع کرونا ویروس اعلام نمود: شهرستان گالیکش در حال حاضر 16 اقامتگاه بوم گردی فعال دارد که پس از گذر از شرایط موجود و پیروزی بر این بیماری میزبان علاقه مندان خواهند بود.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

ariyablog.ir: آریا بلاگ: آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

hadiee.ir: مجله هدیه: از مسافرت تا ورزش از همه چیز و همه جا

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 85488

به "بهره برداری از 9 اقامتگاه بوم گردی در گالیکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 9 اقامتگاه بوم گردی در گالیکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید