برنامه های تلویزیونی نوروز 95

به گزارش مجله سرگرمی، رسانه ملی برای نوروز 95 سریال های پادری، زعفرانی، بیمار استاندارد و قرعه را دارد. پایتخت 5 نیز ساخته می شود اما برای نوروز 95 پخش نمی شود.

برنامه های تلویزیونی نوروز 95

امسال نیز به روال سال های گذشته تلویزیون برای نوروز برنامه های ویژه ای تدارک دیده است. سوای برنامه هایی که قرار است در موعد تحویل سال و با حضور چهره های مختلف پخش بشوند، سریال ها همیشه از صندلی ویژه ای برخوردار هستند. در امسال 3 سریال اصلی برای نوروز 95 در نظر گرفته شده که اسامی آنها دودکش 2(که سری اول آن پخش شد و این بار با نام پادری بر روی آنتن می رود)، زعفرانی و بیمار استاندارد است و به ترتیب از شبکه های یک، دو و سه به روی آنتن خواهد رفت.

سریال پایتخت 5 در راه است

به گفته رحمان سیفی آزاد مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما ساخت سری جدید سریال پایتخت5 در نوروز انجام نمی گردد و سریال نوروزی شبکه یک سیما نیست. وی اضافه کرد: تصمیم برای ساخت این سریال در شبکه یک سیما وجود دارد و سری جدید این سریال (پایتخت 5) را به فراوری می رسانیم اما برای عید نوروز نخواهد بود.

در نوروز 95 به دلیل محدودیت های آنتن و کنداکتور، شبکه های سه، دو و یک سریال های نوروزی پخش می نمایند و شبکه پنج برای عید سریال ندارد. برنامه خندوانه هم از طرف سازمان صداوسیما برای شبکه نسیم در این ایام در نظر گرفته شده است. ناگفته نماند که مجموعه تلویزیونی قرعه به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه نمایندگی محمود اتحادی برای ایام نوروز فراوری می گردد. در حال حاضر گروه سازنده این سریال در دیباجی شمالی مشغول تصویربرداری بخش های خیابانی است و بعد از ضبط این بخش ها، گروه برای ادامه کار به خانه شخصیت های قصه می رود. داستان سریال تلویزیونی قرعه که به سفارش امور نمایش سیما برای نوروز فراوری می گردد، درباره قرعه کشی میان چند خانواده تهرانی است که با نزدیک شدن به ایام نوروز به مشکلاتی بر می خورند ...

سریال پادری از شبکه یک:

محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون این سریال را برای نوروز 95 در تهران در لوکیشن خانه نصرت کلید زد و قرار است از شبکه یک سیما پخش گردد. آدم های قصه پادری همگی برای بینندگان چهره های آشنایی هستند. فیروز و قالیشویی پرماجرایش در ماه رمضان سال 92 مهمان تلویزیون بودند. سری اول این سریال به تهیه نمایندگی زینب تقوایی ساخته شد و البته سریال و به ویژه تکه کلام های شخصیت های آن با استقبال بسیاری روبرو شد. مجموعه تلویزیونی تنهایی لیلا کار قبلی این کارگردان نیز تابستان امسال از شبکه سوم پخش شد.

در این سریال هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو و یاسمن نوروزی بازی می نمایند و تهیه نمایندگی آن را سید محمود رضوی به عهده دارد.

البته بازیگران جدید این مجموعه که طنز اجتماعی است، هم به زودی معرفی می شوند.

در این سریال جدید، شخصیت های مجموعه دودکش که رمضان سال 92 ازشبکه اول سیما پخش شد حضور دارند؛ اما فضا و قصه تازه ای به قلم کوروش نریمانی، قرار است به تصویر کشیده گردد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است. فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می نماید با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد. او که با انبوهی از فرش های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می دهد.

سریال زعفرانی از شبکه دو:

ایرج محمدی تهیه نمایندگی سریال زعفرانی را برعهده دارد و در حال حاضر تصویربرداری سریال در لوکیشن های خارجی و خیابان هایی در تجریش، یک آزمایشگاه و یک رستوران که بازیگرش مهران احمدی است پیگیری می گردد. ماجراهای این سریال در یک قهوه خانه می گذرد که اداره آن را مهدی هاشمی برعهده دارد و تا به امروز 30 درصد از این سریال به تصویربرداری رسیده است و همزمان تدوین نیز انجام می گردد.

این داستان از لحاظ تنوع میان قصه های سریال ها کار متفاوتی است و مهدی هاشمی در این کار شخصیت جدیدی از خودش خلق نموده است. او در این کار نقش متفاوتی دارد که مردی اهل خانواده و شوخ است.

زعفرانی داستانک های زیادی دارد و از نظر ماجراپردازی یک داستان خطی کلی دارد که به سرنوشت یک خانواده می پردازد. در این اثر بازیگرانی از جمله مهدی هاشمی، مهران احمدی، خبرنگاران اسکندری، نرگس محمدی و… به ایفای نقش می پردازند.

سریال زعفرانی به کارگردانی حامد محمدی برای شبکه دو ساخته می گردد و سعید جلالی، حامد محمدی و آزاده محسنی گروه نویسندگان این سریال را تشکیل می دهند. شبکه دو سیما قرار است زعفرانی را به روی آنتن ببرد.

سریال بیمار استاندارد از شبکه سه:

سریال بیمار استاندارد را سعید آقاخانی برای شبکه سه سیما کارگردانی می نماید و تهیه نمایندگی آن را مسعود ردایی برعهد دارد که قرار است از شبکه سه سیما پخش گردد. نگارش فیلمنامه سریال به طور کامل به انتها رسیده و در حال حاضر نیز گروه در بیمارستانی واقع در ولنجک مشغول کار هستند.

بابک حمیدیان در نقش بهنام، جواد عزتی در نقش مسعود و اصغر سمسارزاده در نقش پوربنا، شیلا خداداد در نقش ترانه، پوریا پورسرخ در نقش حامد، روح اله کمانی در نقش شهاب و خاطره حاتمی در نقش فریبا، نیما شاهرخ شاهی در نقش مهرداد، حسین محب اهری در نقش پدر بهنام، هومن حاجی عبداللهی در نقش داوود و امیر غفارمنش در نقش بابک، سیروس میمنت در نقش پدر سحر، امید روحانی در نقش دکتر نادری، بهناز اکبریان در نقش نگار، عاطفه باقری در نقش گلاره، افسانه ناصری در نقش مادر سحر، بهزاد کریمی در نقش شعبده باز، بهزاد خرازی در نقش بیژن و … قرار داد بسته شده است. با بازیگران دیگری نیز در حال گفت وگو هستیم که با اتمام فیلم نامه در اوایل بهمن ماه کلید بزنیم.

عوامل پشت دوربین این سریال نیز بدین توضیح است: فرشاد گل سفیدی (مدیر تصویربرداری)، علی احمدی (مدیر صدابرداری)، عادل معصومیان (دستیار کارگردان)، علی جودی(برنامه ریز)، (دستیاران کارگردان)، مجید گودرزی (مدیر فراوری)، امیر شیبان خاقانی (تدوین گر)، مهناز غنی (طراح لباس)، گلرخ حقیقی (طراح صحنه)، مانی اسکندری (طراح گریم) ، علی سعیدی (مدیر صحنه)، وحید شوکتی (منشی صحنه)، محمدرضا دلنوازی (جانشین فراوری)، مجید لعل سنجیان(مدیر تدارکات)، ساناز بصیر(دستیار برنامه ریز) و حسام الدین خلوصی (عکاس).

سریال بیمار استاندارد درباره قهرمان داستان (بهنام) فردی تحصیل نموده بازیگری است که با این شیوه درمانی درگیر می گردد و وارد ماجراهایی می گردد که تا به حال تجربه شان ننموده…

سریال بیمار استاندارد به نویسندگی بهرام توکلی و با کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در نوروز 95 در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تهیه و فراوری می گردد.

گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: setare.com
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81926

به "برنامه های تلویزیونی نوروز 95" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های تلویزیونی نوروز 95"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید