برد پتربورو در بیستمین بازی متوالی تفضلی دومین ایرانی در راه لیگ برتر: پرش تفضلی به سمت فولام

به گزارش مجله سرگرمی، تفضلی امیدوار بود به پیراهن تیم ملی برسد و توسط کی روش حضور در اردو را تجربه کند اما این مدافع 196 سانتیمتری هنوز به هدف خود نرسیده و بعید است بتواند در جام ملت های آسیا، عضوی از فهرست تیم ملی باشد.

برد پتربورو در بیستمین بازی متوالی تفضلی دومین ایرانی در راه لیگ برتر: پرش تفضلی به سمت فولام

برد پتربورو در حضور رایان تفضلی

پتربورو بعد از چند شکست و تساوی متوالی و خروج از جمع مدعیان صعود به چمپیونشیپ، در هفته بیستم لیگ یک انگلیس میزبان ویمبلدون بود. بازی در استادیوم آباکس و در حضور 5046 تماشاگر برگزار گردید و رایان تفضلی مثل همیشه در ترکیب ثابت پتربورو حضور داشت.

پتربورو که احتیاج مبرمی به کسب پیروزی داشت با گل دقیقه 60 مادیسون، ویمبلدون رده بیست و سومی را شکست داد تا 38 امتیازی گردد و در رده چهارم جدول قرار بگیرد. پورتسموث با کسب 44 امتیاز از 19 بازی صدرنشین است، ساندرلند با 40 امتیاز در رده دوم نهاده شده است و لوتون تاون هم با امتیاز برابر با پتربورو در صندلی سوم جدول رده بندی نهاده شده است.

رایان تفضلی که این روزها اخباری درباره حضورش در فولام منتشر شده، برای بیستمین بازی پیاپی در ترکیب پتربورو نهاده شد و 90 دقیقه برای این تیم بازی کرد. تفضلی روی هم 1756 دقیقه در زمین بوده و در طول این 20 بازی، فقط 34 دقیقه حضور در زمین را از دست داده است.

  • دومین ایرانی در راه لیگ برتر: پرش تفضلی به سمت فولام

    تفضلی هم قبل و هم بعد از جام جهانی 2018 امیدوار بود به پیراهن تیم ملی برسد و توسط کی روش حضور در اردو را تجربه کند اما این مدافع 196 سانتیمتری هنوز به هدف خود نرسیده و بعید است بتواند در فاصله کوتاه تا جام ملت های آسیا، عضوی از فهرست 23 نفره تیم ملی باشد.

    12

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7242

به "برد پتربورو در بیستمین بازی متوالی تفضلی دومین ایرانی در راه لیگ برتر: پرش تفضلی به سمت فولام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد پتربورو در بیستمین بازی متوالی تفضلی دومین ایرانی در راه لیگ برتر: پرش تفضلی به سمت فولام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید