برانکو: یک نامه بفرستند که حق ندارید قهرمان شوید

به گزارش مجله سرگرمی، ما حق داریم که خواهان احترام باشیم. تیمی که این همه طرفدار دارد دو بار در لیگ برتر و دو بار قهرمان سوپرجام شده ،همه کار می نمایند مبادا ما برای سومین بار قهرمان شویم اما من می گویم قهرمان خواهیم شد.

برانکو: یک نامه بفرستند که حق ندارید قهرمان شوید

برانکو که با وجود برد مقابل ذوب آهن در پایاین بازی بشدت عصبانی به نظر می رسید و باز هم درخواست نماینده تلویزیون برای مصاحبه کنار زمین را رد کرد در نشست خبری گفت:

* به بازیکنانم بابت این پیروزی تبریک می گویم.بردی بسیار مهم بود. همین طور به طرفداران مان هم تبریک می گویم که با تشویق شان ما را به سمت کسب یک برد دیگر راهنمایی کردند تا بتوانیم تا سرانجام نیم فصل بیشترین امتیازات را جمع کنیم.به طور خاص به آنها تبریک می گویم که بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا، از چهار بازی سه برد کسب کردیم و یک مساوی گرفتیم که از نظر روحی روانی کار بسیار سختی بود.آنها شخصیت و خصوصیات یک تیم برنده و قهرمان را نشان دادند.

*پندار خمارلو نشست خبری را با صحبت هایی آغاز کرد که شاید خوب نبود که این صحبت ها انجام گردد اما این صحبت ها مربوط به داوران است.واقعاً شرم آور است رفتاری که با قهرمان دو دوره لیگ ایران و نایب قهرمان آسیا می گردد.با تیمی که فینالیست لیگ قهرمانان آسیا بوده و این همه طرفدار دارد، نمی توانیم یک داوری عادی و معمولی چه در خانه و چه در خارج از خانه داشته باشیم.همان طور که آقای خمارلو گفتند، یک نامه بفرستند که شما حق ندارید قهرمان شوید و ما هم نمی شویم.خیلی راحت و آرام بازی ها را انجام می دهیم تا لیگ تمام گردد.

*در جلسه قبل از بازی بیش از نیمی از جلسه فنی را در مورد اینکه چه چیزی در انتظارمان است با بازیکنانم صحبت نموده ام.اینکه در بازی با ذوب آهن چه موارد داوری تا به حال داشته ایم.کمال کامیابی نیا امروز چرا کارت زرد گرفت؟دو بازیکن با هم برخورد کردند.کمال اعتراضی به داور نکرد.دو بازیکن به هم خوردند که بازیکن حریف روی زمین غلت زد.هر دو به هم خوردند شما نمی توانید همه حرکات تان را کنترل کنید.به هر حال بازیکنان جوان هستند و نسبت به بی عدالتی حساس هستند.

*چرا گل ما مقابل ماشین سازی را قبول نکردند؟در این بازی هم دو خطا را در دقایق آخر نیمه اول نمی گیرند و برای حریف کرنر و اوت اعلام می گردد.فکر می نمایند ما حالی مان نمی گردد!ما مربیان از داوران بهتر داوری می کنیم.من هر روز در زمین هستم و هر روز داوری می کنم.هم خوب داوری می کنم هم عمداً بد داوری می کنم، چرا ما را احمق فرض می نمایند!؟

*روند داوری ها را از زمانی که من به پرسپولیس آمدم دنبال کنید.از چند ماه پیش که برنامه های تلویزیونی آن را بررسی می نمایند.اعلام شد که پرسپولیس بیشترین لطمه را از داوری خورده است.آیا تاکنون ما یاریی خواسته ایم؟آیا رئال و بارسلونا هم در لیگ خودشان بیشتر از همه از داوری لطمه خورده اند؟ما حق داریم که خواهان احترام گذاشتن به خودمان باشیم.تیمی که این همه طرفدار دارد دو بار در لیگ برتر و دو بار قهرمان سوپرجام شده است.همه کار می نمایند که مبادا ما برای سومین بار قهرمان شویم اما من می گویم ما قهرمان خواهیم بود.

*باید از بازیکنانم حمایت کنم چون من هر روز با آنها هستم. چقدر می توانم آرام باشم؟ مگر می گردد دستم را روی سینه ام بگذارم و بگویم ببخشید و عیب ندارد.اگر سردبیر شما هر روز شما را تحقیر و اذیت تان بکند تحمل می کنید؟البته منظورم شما نیستید. فقط مثال زدم ببخشید.من فوق لیسانس دانشکده تربیت بدنی هستم.گرایشم هم فوتبال است.دوره مربیگری پرولایسنس یوفا را هم دارم.در همه قوانین و مقرارت فوتبال بوده ام. 30سال است مربی هستم هر روز در قانون هستم.چطور آنها می توانند بهتر از من قضاوت نمایند.چطور یاری داور اوت را برای ما می گیرد اما داور تصمیم دیگری را اعلام می نماید.

*داوری برای منصوریان و تیم آنها خوب و عالی بود.من حاضرم امضا بدهم و بگویم راضی هستم که در همه مسابقات داوران مثل قضاوت امروز برای ذوب آهن برای ما سوت بزنند.همانطوری که برای سپاهان هم داوری ها خوب است.داور خودش را گول زد. کامیابی نیا بازی قبلی محروم بود و با کارت زرد امروز محروم نمی گردد.

*باید در نیمه اول تکلیف بازی را روشن می کردیم. 5-6 موقعیت عالی گلزنی داشتیم. وضعیت ذوب آهن بسیار بهتر از جایگاهش در جدول است.ما می توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم که در آن صورت شرایط کاملاً فرق می کرد.در بازی یک بر صفر امکان دارد هر اتفاقی رخ بدهد و عدم اطمینان وجود دارد.ما باز هم فرصت گلزنی ایجاد کردیم اما ذوب آهن یک شانس گل هم نداشت.با شما هم موافقم این بیستمین بازی ما بود و بیشتر از همه بازی کردیم و عملاً می توانم بگویم در همه بازی ها از حریفان بهتر بوده ایم هم از لحاظ آماری حتی در لیگ قهرمانان آسیا فقط در بازی مقابل کاشیما بدشانسی داشتیم.اگر در آن بازی هم تمرکز بیشتری داشتیم می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.این هم وظیفه من است که برای بهبود کار بازیکنان کوشش کنم.امروز از احسان حسینی رونمایی شد و حسین پور جوان هم بازی کرد.این بازیکنان جوان به دنبال فضا برای بازی خودشان هستند.

*اسم سپاهان را آوردم و گفتم پیروز می شویم، این حق را داریم.ما تجربه بدی از داوری داریم.تا به حال یک اوت به نفع ما گرفته نشده است نمی خواهم بگویم علیپور را در 18 قدم زدند.این خطا چه عمدی چه غیرعمدی پنالتی است.خیلی از پنالتی ها هم غیرعمدی رخ می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • کامیابی نیا: 20 درصد پول مان را گرفته ایم
  • سیدجلال: مردم برایم سنگ تمام گذاشتند

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

italyro.ir: تور ونیز: سفر به اروپای شگفت انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7591

به "برانکو: یک نامه بفرستند که حق ندارید قهرمان شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: یک نامه بفرستند که حق ندارید قهرمان شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید