باوفا: رقبا بعد از 2 قهرمانی تمام نتایج ما را رصد می نمایند، تفکر بردن در ذهن کشتی گیران مان حک شده است

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: حقیقت این است که به خاطر نتایجی که گرفته ایم، شناخت روی تیم ایران خیلی زیاد شده و رقبای ما تمام مسابقات داخلی و برون مرزی مان را رصد می نمایند.

باوفا: رقبا بعد از 2 قهرمانی تمام نتایج ما را رصد می نمایند، تفکر بردن در ذهن کشتی گیران مان حک شده است

حمید باوفا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص برگزاری مرحله بعدی اردوی تیم ملی گفت: طی یکی دو روز آینده سومین مرحله از اردوی جوانان در سال 98 در تهران شروع خواهد شد. اردوی اول ما که به حضور در تورنمنت گرجستان منتهی شد و پس از آن نیز طی روزهای 20 تا 31 فروردین ماه تمرین کردیم و اردوی سوم نیز به زودی شروع می گردد چون اسامی اردونشینان را نیز به فدراسیون داده ایم.

وی در خصوص رقابت های آسیایی و دنیای پیش روی تیمش اعلام کرد: مسابقات قهرمانی آسیا 18 تا 23 تیر ماه در تایلند برگزار می گردد و دنیای نیز حدودا 20 مرداد ماه در استونی شروع خواهد شد. حدودا یک ماه بین دو مسابقه فاصله وجود دارد که این زمان بسیار کمی است و تایم کمی را برای ریکاوری تیم بعد از آسیایی داریم. به همین دلیل در بعضی اوزان بنا داریم ملی پوشان دنیای و آسیایی متفاوت باشند. شاید در سه یا چهار وزن چنین کاری انجام دهیم. البته بچه ها زیاد وزن کم نمی نمایند و بیشتر با توجه به فاصله فنی کم بین کشتی گیران، به دو نفر در دو مسابقه فرصت بدهیم. ضمن اینکه نمی توانیم در فاصله یک ماهه، دو بار در بعضی اوزان کشتی گیر را در پیک آمادگی قرار دهیم.

سرمربی تیم ملی جوانان فرنگی که تیمش در دو سال گذشته قهرمان دنیا شده، در خصوص امیدواری ای که نسبت به این تیم درخصوص تکرار عناوین دو سال اخیر وجود دارد، گفت: حقیقت این است که به خاطر نتایجی که گرفته ایم، شناخت روی تیم ایران خیلی زیاد شده و رقبای ما تمام مسابقات داخلی و برون مرزی مان را رصد می نمایند. آنها نفرات ما را می شناسند و به لحاظ فنی آنالیزشان می نمایند به همین دلیل شرایط متفاوت با قبل است و این شناخت رقبا تا حدودی کار ما را سخت می نماید اما مهم این است که آن نگاه و انگیزه ای که برای تکرار قهرمانی ضروری است، بین همه نفرات ما وجود دارد. تمام بچه ها می دانند که تیم قهرمان دنیاست و آنها باید نتیجه بگیرند. این تفکر در ذهن شان حک شده که می توانند مدال جهای بگیرند.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20799

به "باوفا: رقبا بعد از 2 قهرمانی تمام نتایج ما را رصد می نمایند، تفکر بردن در ذهن کشتی گیران مان حک شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باوفا: رقبا بعد از 2 قهرمانی تمام نتایج ما را رصد می نمایند، تفکر بردن در ذهن کشتی گیران مان حک شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید