بازی رایانه ای عجیبی که با حلقه و پابند اجرا می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، شرکت ژاپنی نینتندو بازی رایانه ای جدیدی عرضه نموده که برای اجرای آن باید از حرکات یک حلقه بزرگ در دست استفاده کرد و حلقه دیگری را نیز به پا بست.

بازی رایانه ای عجیبی که با حلقه و پابند اجرا می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، شرکت نینتندو که قبلا هم سابقه عرضه بازی های قابل اجرا با حرکات بدن را داشته، دوباره بازی عجیبی به نام رینگ فیت عرضه نموده که یک بازی ماجراجویی است و با در دست دریافت یک حلقه پلاستیکی و بستن حلقه ای کوچک تر به دور ران پا اجرا می گردد.

حرکات حلقه در دست کنترل دست ها و بالاتنه شخصیت اول این بازی ماجراجویی را ممکن نموده و از حلقه دور پا نیز برای کنترل پاها استفاده می گردد.

کاربران این بازی باید از 20 دنیای مختلف عبور و با اژدهاهای گوناگونی مبارزه نمایند و همه آنها را شکست دهند. حلقه پلاستیکی دستی در بعضی شرایط مانند یک ابزار مقاومتی عمل نموده و از آن برای خنثی کردن سلاح ها و حملات اژدهاها یاری گرفته می گردد.

استفاده از این سیستم کنترلی باعث می گردد کاربران بازی بتوانند حرکات ترکیبی مختلفی را انجام دهند و از این طریق حملات دشمن را خنثی نمایند. بازی یادشده دارای بعضی بازی های کوچک برای وقت گذرانی نیز هست و هفته آینده به طور رسمی به بازار می آید. قیمت این بازی 80 دلار است.

اخذ ویزا: اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

وبسایت دانشجویی: وبسایت دانشجویی، اینجا محلی برای فعالیت دانشجویان علاقمند به تکنولوژی است

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44046

به "بازی رایانه ای عجیبی که با حلقه و پابند اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی رایانه ای عجیبی که با حلقه و پابند اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید